2 Kasım 2012

30-55 Liralık Malzemelerle Makyaj Uygulaması



Selamlar;
Biliyorsunuz uzun süredir yabancı Youtube cular arasında 20 dolarlık makyaj uygulamaları çok yaygınlaştı. Ben de isterdim size 20 Liralık bir makyaj videosu çekmek ama Türkiye şartlarında bu pek mümkün değil. Öncelikle adı sanı belli olmayan markaların ürünlerini karşınıza çıkarmak istemedim. Buna ek olarak, daha önce de söylediğim gibi artık sadece blogda yazmak için, kullanmayacağım ürünlere para harcamak istemiyorum. Bende elimdeki ürünleri kullanarak bir makyaj videosu çektim sizlere. Videoyu 2 parça halinde çektim. Yukardaki ilk kısım. Diğer kısmı birazdan yayınlayacağım. Fiyat aralığı vermemin sebebi ise şu: Bu videoda kullandığım ürünleri Gratis'lerden bulmanız mümkün. Biliyorsunuz, Gratis zaman zaman 50% indirim yapabiliyor. Mesela indirimi yakalarsanız bu videoda kullandığım ürünleri yaklaşık 30 Liraya almanız mümkün. Lafı çok uzattım. :)

İyi seyirler

hnd

2 yorum:

Bence çok iyi etmişsin blog için ürün mü alınır ya insan resmen tüketim çukuruna sürükleniyor. Emeğin için çok çok teşekkürler. Hakikaten yurt dışında 20 dolara makyaj yapılırken ülkemizde 20 liraya makyaj imkansız gibi bir şey. O kadar ürün alıyoruz bi tester istiyoruz dövecek gibi bakıyorlar.

Çok özlemişim seni izlemeyi :) Çok tatlısın strese girme geçsin o sivilceler

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More