12 Kasım 2009

Body Shop Sonbahar 09 Koleksyonu-Yorumlar


Selamlar;
Body Shop sonbahar-09 kolkesyonu hakkında yorumlarımı paylaşmak istedim sizinle. Öncelikle şunu söylemeliyim: bu koleksyon harika!!!! Bu koleksyonda rujlar, göz kalemleri, farlar ve allıklar yer alıyor. Ben 2 far ve 1 allık aldım ve uzun süredir kullanıyorum hepsini. Oldukça memnun kaldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Çok uzatmadan ürünlere değinmek istiyorum.





Yukarda görmüş olduğunuz allığın adı Cool Dusk. Gördüğünüz gibi 3 farklı ton pembeden oluşuyor ve doğal bir parıltısı var. Bu allıkta sevdiğim şeylerden biri yüzünüze doğal bir pembelik ve doğal bir parıltı vermesi. Kesinlikle yapmacık durmuyor. İkinci iyi şey ise 3 pembeyi karıştırarak istediğiniz tonda pembeye sahip olabiliyor olmanız.


















Yukarıdaki resimlerde allığın nasıl göründüğü konusunda fikir sahibi olabilirsiniz. Soldaki resimde her bir pembenin ayrı ayrı nasıl göründüğünü çektim. Sağdaki resimde hepsini karıştırarak nasıl farklı tonda pembeler elde edebileceğinizi göstermek istedim. Bu allık kesinlikle harika. Hepinize tavsiye ediyorum. Bu allığın ayrıca bronz tonlarda olanıda var ama ben pembe hastası bir insan olarak Cool Dusk'ı tercih ettim. :D
Gelelim farlara. Bu koleksyondaki 2 farıda aldım. Yeşilin ismini bilmiyorum fakat kahverengi olanın adı Sundown Glow. Gördüğünüz gibi oldukça kullandım ikisinide. Hatta Sundown Glow Mac'in Satin Taupe'unun papucunu dama attı diyebilirim. Aldığımdan beri her gün onu kullanıyorum. :) Her iki farında pigmantasyonu oldukça iyi. Bu farların sevdiğim yanı tek bir farla birden çok görüntü elde ediyor olabilmeniz. İster tek tek kullanın, ister hepsini karıştırın farketmez. Sonuç her zaman harika oluyor.


















Yukarda gördüğünüz Sundown Glow'un swatchları. Soldaki resimde teker teker görüntüleri, sağdaki resimde ise hepsini karıştırınca elde edeceğiniz görüntü var. Sundown Glow kesinlikle yeni favorim. :)


















Bu resimler ise yeşil olanın swatchları. Yeşil pek benim rengim değil ama yinede bayıldığımı itiraf etmek zorundayım.
Umarım bu yorumlar size biraz fikir verir ve yardımcı olur. Body Shop'un sonbahar-09 koleksyonu kesinlikle gidip denemeniz gereken kolkesyonlardan biri. Umarım sizlerde benim kadar memnun kalırsınız. :D
Sevgiler
hnd

4 yorum:

handesi bende de bronz olani var aliigin dur bende onu bir swatchlayayim :)

swatch la canım ama pembeyi ısrarla tavsiye ediyorummm :D
unutmayalımki bu sonbaharda pembe allıklar moda :p

ahha nars aldim amour acyip koyu geldi. sonra bugun gittim springsheen aldim mac ten pembe degil ama olsun :)
bu arada senin siparisler geldi.
arti bende kendime bir book of shadows siparis ettim ud den

çok iyi yapmışsın cnm çünkü kaldrılıyo sanırım
urban decay in sayfasında göremedim sephora dan baktım ordada limited diyo
book of shadows vol III geliyomu acabaaa :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More