21 Eylül 2010

The Body Shop- Fall 2010 Koleksyonu

Selamlar
Body Shop'un sonbahar koleksiyonlarından kaçamıyorum nedense bir türlü. Her sene muhakkak bir şeyler alıyorum. Bu sene de kaçamadım tabi. Makyaj Çantam bir süre önce Body Shop'un sonbahar koleksiyonunda çıkaracağı yaprak motifli allıklarlardan söz etmişti. E tabi görür görmez 'Benim olacaksınızzz!!' tribine girmiştim. Yemedim içmedim koşa koşa gittim aldım. Epey oldu alalı ama ailenizin tembel tenekesi hnd anca yazabiliyor daha. Allıklar haricinde koleksiyonda linerlar da mevcut. Ben aldıklarımı sizlerle paylaşacağım fakat Body Shop'un sitesinde koleksiyonu bulamadığım için diğer ürünler hakkında bilgi veremiyorum malesef. Yeter bu kadar gevezelik diyor, sizi resimlerle baş başa bırakıyorum.

bsfall2010allık1


bsfall2010allık2


bsfall2010allıkswatch


bsfall2010liner


bsfall2010linerswatch


hnd

11 yorum:

Ben bir Body Shop allik hayraniyim =) Cogu yuksek marka ile ayni kalitede, miktar olarak cok daha fazla ve fiyat olarakta cok daha ucuz.. Bir alliktan daha ne istenir =)

Benimde bir body shopa ugramam gerek sanirim =) Birde senin lushlara hayranim hic kullanmadim ama sende gordukce her seferinde denemeliyim kesinlikle diyorum =)

Ay dusundugum gibi cok guzelmis handecim, gule gule kullan. Alliklarin ikisini de almaliyim.

tablo gibi duruyor. Ayrıca baskılarının çok meşakatli olduğunu düşündüm bir an. Sürmeye kıyamam bozulmasın diye:)

yaprak motifli allığa bayıldım en kısa zamanda gidip alıcam ;)

Çok güzeller, güle güle sür Hande. Ben de bakmalıyım, çok beğendim :)

çok güzeller bayıldım allıklara:)) insan kıyamaz bunu kullanmaya

ayyy hepsi de süperr,güle güle kullan canım;)

Iraz'ın dediği kadar varmış valla.Bayıldım,güle güle kullan.

Rengi süper deseni ondan da süper bayıldım gerçekten :)

@zuzu: kesinlikle katılıyorum. şimdiye kadar alıpta beğenmediğim bir allığı olmadı. Lush ı da dene derim ama alıştıra alıştıra başlasan iyi olur. Lush beginner guide tarzı bir post hazırlamayı düşünüyorum zaten :D

@Makyaj Cantam: sğl canım. kesin al kaçırma.

@Moda(e)rator: Ben de sürmeye kıyamıyorum zaten. Hatta geçen body shop un önünden geçerken girip birer tane daha almamak için zor tuttum kendimi.

@MyPriNcessS: Halen var mağzalarda bol bol. :)

@Özleme Dair: kesinlikle katılıyorum :)

@Marjo: Bak canım bak. Koleksiyonuna ekle kesin!!

@didi: kıyamıyorumki zaten. nasıl kıyıpta swatch yapmak için parmakladım ona bile inanamıyorum :)

@Tuqce: sğl cnm :D

@Abuk Kraker: teşekkür ederim :)

@Objektifime Yansiyanlar: bayılmayan yok gibi şimdilik :p

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More