14 Kasım 2010

Lolita Lempicka Eau de Parfum Spray


Selamlar
Lolita Lempicka benim 'signature' parfümümdür. 10 senedir kullanıyorum bu parfümü. Bir 10 sene daha kullanırım. Bittikçe yenisini alırım. Aynı anda birden fazla parfüm kullanıyor olsam bile Lolita Lempicka her zaman o parfümlerin arasındadır.
Bu parfümü her gün kullandığınız zaman, gardrobunuzu açtığınızda buram buram Lolita kokar.
Ben bu parfümü kullanmaya başladığımdan beri Lolita Lempicka serisi oldukça genişledi. Diğerlerini deneme fırsatım olmadı ama bu kokuyu tavsiye ederim. Aslında kimisi ağır bir koku olduğunu düşünebilir. Bana artık hiç ağır gelmiyor. Bir zamanlar light olanı da vardı bu parfümün. Şimdi internette gezinirken biraz baktım ama göremedim. O biraz daha hafif oluyordu.
İçinde meyan, amarena kirazı, menekşe, vanilya ve süsen kokularını barındırıyor.
hnd

2 yorum:

lolita benimde yıllardır vazgeçemediğim tek parfüm ;)

ben de hastayım bu parfüme markafoniden alıyorum bayağa ucuz oluıyo.
verdiğin heer kurusa deger
ben oyle tanımlıyorum bu parfümü.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More