7 Eylül 2011

LUSH- American Cream Review


Selamlar
Lush'ın en sevdiğim ürünlerinden biri kesinlikle American Cream. İlk Lush'a gidişimde Hande'nin tavsiyesi üzerine almıştım. Yıllardır kaç şişe bitirdim bilmiyorum... Arada başka ürünler kullansam bile hep American Cream'e geri dönüyorum. İşin kötüsü annem de çok seviyor bu saç kremini. Her seferinde carlamak zorunda kalıyorum 'Saç kremimi kullanmaaaa...!!!' diye...
Öncelikle kokusu bir harika. Buram buram vanilya kokuyor ve koku uzun süre saçlarınızda kalıyor.
Bunun haricinde, eğer sizin de saçlarınız benim saçlarım gibi kabarmaya ve elektriklenmeye yatkınsa KESİNLİKLE bu kremi bir deneyin derim! Bu kremi kullandığım dönemlerde saçlarım düzgün bir şekil alıyor ve yumuşacık oluyor.


american cream 2


Ürüne lushturkey.com dan ulaşabilirsiniz.
hnd

5 yorum:

Bende Lush ile geçen yıl tanıştım ve Yüz temizleyicisi ve peeling almıştım. Bende çok memnun kaldım sonuna kadar doğal olduklarına inandığım için gönlüm rahat kullanıyorum. bu saç kreminide ilk fırsatta ediniceğim

methini çok duydum ama kullanmadım.
kısmetse bir ara :)

Lush'un neredeyse bütün ürünlerine bayılıyorum.Bu üründe eminim çok güzeldir :)

kirmizilikiz.blogspot.com

@YETENEK-SİZİN, @milky, @kirmiziruj: kesin denemelisiniz! umarım benim kadar memnun kalırsınız.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More