29 Kasım 2011

O.P.I Drip Dry

opidripdry


Selamlar
O.P.I'ın Drip Dry isimli oje kurutucusundan söz edeceğim bugün. Maalesef söyleyecek iyi bir şey bulamıyorum. Ürün yukarda gördüğünüz gibi minik bir şişede geliyor. Damlalık ile uyguluyorsunuz. Ojenizi sürdükten 60 saniye sonra 1-2 damla damlatınca ojeyi kurutması gerekiyor. Evet kurutuyor ama mucizevi bir şekilde 5 dakika içinde kurutmuyor. En ufak bir darbede yine ojeniz bozuluyor. Yani herhangi bir top coat da aynı işi yapabilir. 9 ml lik minnacık bir şişeye 6,99$ verdim ben. Türkiye'de kim bilir ne kadar. Değer mi derseniz bu kadar söylenmeden sonra cevabımın 'Değmez!' olacağını tahmin edersiniz herhalde. Ürünü bitirdim ama bir daha almam!

hnd

2 yorum:

Allah Allaaahhhh, çok şaşırdım hayatım ya :( Ben bu ürün ile ilgili acaip iyi bir inceleme yazısı yazmıştım, çünkü inan bana, gece uyumadan önce ojelerimi sürerim (genelde 2-3 kat) sonra bundan damlatırım her parmağa 3-4 damla. 5 dakikada baya baya kurumuş oluyor, yatıp uyuyorum hatta. Sabaha hiç bozulmamış olarak uyanıyorum. Acaba ürünün gazı mazı kaçmış olabilir mi? (Ya da içinde bozulabilecek her ne varsa) Ben acaip memnunum çünkü, hani 5. şişemi bitirdim öyle diyeyim :))))

Sevgiler,
Begüm
http://www.pinkbubu.com

@Begüm: valla canım ben hem bunu bitirdim hem opinin sprey kurutucusunu, hem de sopinin damlalıklı olanını. hiç birini beğenmedim. yani biri bozuldu diyelim ama hepsi mi bozuk çıkacak? ayrı zamanlarda aldım... valla flormar'ın kurutucu spreyi sollar bunu :) şu sıralar ona sardım.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More