22 Aralık 2011

LA Girl- Lash Boosting Mascara

maskara1


Selamlar;
Uzun bir aradan sonra işlerimin arasına 1-2 yazı sıkıştırmak istedim. Bugün size LA Girl Lash Boosting Mascara'dan söz edeceğim. Geçenlerde de bir LA Girl maskarasından söz etmiştim hatırlarsınız. O ne kadar güzel bir maskaraysa, bu bir o kadar gereksiz bir maskara. 5$'a cherryculture'dan almıştım. Neyseki çok ucuz. Yoksa çöpe atmış olacaktım paramı.

maskara2


maskara3

Gördüğünüz gibi tombik sayılabilecek bir fırçası var.

maskara4

Üstteki resimde kirpiklerimin maskarayı uygulamadan önceki hallerini göreceksiniz.

maskara5

Bu resimde bir gözüme maskara uyguladım.

maskara6

Bu maskarayı uyguladıktan sonra yakından nasıl göründüğü... Bu arada göz altı çizgilerim oluşmaya başladı farkındayım... Gülmeyi bıraksam mı ne yapsam :p

maskara7

Burda her iki kirpiğede maskara uyguladım.

Şimdi genel bir duruma bakalım. Ürünün kirpiklerinizi uzatıp dolgunlaştıracağını iddia etmişler. En son resimdeki görüntüyü elde edebilmek için ciddi miktarda ürün uygulamak durumunda kaldım. Açıkçası sabahın köründe aceleyle evden çıkmaya çalışırken yarım saat kirpik boyamak pek işime gelmiyor... Evet bir parça uzattı birazcıkta dolgunlaştırdı. Fakat öyle çılgınca bir fark yaratmadı. Bana göre tek yaptığı şey kirpikleri boyamak.

Şimdi bazılarınız 'Hande, 5$'a maskara almışsın ne diye bıt bıt söyleniyorsun?' diyebilirler. Fiyat konusunda bir şey söyleyemeyeceğim tabi. Ama aynı fiyata daha iyi sonuç alabileceğiniz maskaralar mevcut piyasada. Örneğin aynı markanın Immense mascara'sı.

5$'lık bir maskara için bu kadar laf kalabalığı yaptığıma inanamıyor ve sözü 'Evet maskara iş görüyor ama piyasada daha iyileri var' diyerek kapatıyor gözlerinizden öpüyorum :p


Ürünü Türkiye'de monzalime.com adresinde bulabilirsiniz.

hnd

2 yorum:

canim bence sen haklisin, nerdeyse hic fark yok, sürmeseydinde olurdu, bu aralarda bende mascara arayisindayim, benimkinin fircasi ama uzun ve ince olmasi lazim, icindeki kremden cok bence firca önemli rimmellerde ; )

@viva: katılıyorum.... maskara arayışındaysan Benefit Bad Gal'e bir bak derim. Son dönemlerde en severek kullandığım maskara oldu. Fırçası istediğin gibi değil ama Sephora'ya gidip bir dene derim eğer denemediysen.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More