1 Şubat 2012

Nevacare- Nutritive Bio-Fluid Instant Conditioner


Selamlar
Bu ürün uzun bir süre önce yollandı bana. Ama ürünleri uzun uzun denemeden yazılarını yazmayı doğru bulmuyorum. Bu ürün durulanmayan sıvı saç kremlerinden. Şişenin içinde saç kremi ve sıvı ayrışıyorlar. Kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalayıp o şekilde uyguluyorsunuz saçlarınıza.
Çoğunlukla saçlarımı maşayla düzleştirmeyi tercih ediyorum ve haliyle kolayca yıpranıyorlar. Bu yüzden okul tatilken, planım programım yokken ya da şimdiki gibi kardan dolayı evde mahsur kaldığım günlerde saçlarımı düzleştirmeyip hem biraz dinlendiriyorum, hem de bu tarz bakım ürünleriyle azıcık kendilerine gelmelerine izin veriyorum.
Bu tarz ürünlerden senelerdir kullanıyorum. Daha önceden 3 farklı markanın ürünlerini denemişti ve aralarında en sevdiğim Protek olmuştu. Bu yüzden bu ürünü Protek'le kıyaslamanın doğru olacağını düşündüm. Öncelikle Protek yazıma bakacak olursanız, ürünün her şekilde kabarmayı önlediğini yazmıştım. Nevacare de kabarmayı önledi. Şekil verme açısından Protek'inkinden biraz daha başarılı buldum. Dalgalarım, sanki üzerlerinde şekillendirmek için yarım saat uğraşmışım gibi duruyordu ve saçımla sürekli oynamama rağmen bozulmadılar. Nevacare de Protek gibi ekstradan bir yağlanma yapmadı saçımda. Protek'in kokusu biraz ağır bulduğumu söylemiştim hatırlarsanız. Bu ürünün kokusu harika. Protek'inki gibi ağır değil ve çok güzel kokuyor. Daha önce Protek 1. sıradaydı benim için ama bu Nevacare onu yerinden etti :)
Şunu tekrar belirtmekte fayda görüyorum. Bu ürün bana firma tarafından yollandığı için böyle olumlu bir yazı değil bu. Size kendi deneyimlerimi olduğu gibi yansıtmaya dikkat ediyorum biliyorsunuz... Bu yüzden ürün yazılarını yazmadan önce iyice kullanıyorum :)
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

-Ürün firma tarafından denememiz için yollanmıştır.-

hnd

3 yorum:

benim de bu urunle ilgili yazım vardı :) çok elektriklenir normalde saçım,iyi geldi bu. yine de serumundan daha memnun kaldım. saç uçları için mucize gibi :)

Mefhaba bloguna uyeym ben de aninmim i yaptim
Sevgiler
khaleesistyle,blogspot.com
Duygu

serumuna ısınamadım hala... ama bu süper! :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More