19 Haziran 2012

Lush ve Bath and Body Works Alışverişim



Selamlar
Bu video da size Lush ve Bath and Body Works alışverişimi göstereceğim. 


Lush web sitesi: http://www.lushturkey.com/

BATH and BODY WORKS: 

-Sensual Amber (29 TL)
-Carried Away (29 TL)
-Pink Chiffon (32 TL)


LUSH:

-American Cream Saç Kremi (56 TL)
-Rehab Şampuan (56 TL)
-Fair Trade Foot Lotion (36 TL)
-H`suan Wen Hua Saç Maskesi (40 TL)
-Lemony Flutter Cuticle Butter (26 TL)
-Stepping Stone (12 TL)
-Boş kutu (4 TL)



İyi seyirler :)


hnd

6 yorum:

cnm body splash bende almak istiyorum ama kararsız kaldım bath and body works yoksa VS nin daha çok kalıcı çünkü bir nevi parfüm gibi kulanıcam hangileri daha güzel bi fikir verirsen sevinerim;)

bath&body works body splashleri biraz data kalıcı sanırım. kokudan kokuya değişebilir. video daki vanilyalıya bir bak istersen.

Ben videolarını izlemeyi daha çok seviyorum, yazıyı okumaktan daha eğlenceli geliyor:)

benim için de video çekmek daha eğlenceli fakat çok zaman alıyor.. :(

wen hua ile biten sac maskesini ben uzun bir suredir kullaniyorum. gercekten igrenc kokuyor-icindeki yumurtadan kaynaklaniyor sanirim. ama muhtesem bi maske. cok memnunum-kokusu da olmasa-.buzdolabinda sakliyorum uc aydan daha uzun sure dayaniyor.tekrar tekrar aliyorum. ben de senin gibi britanya ekonomisine katkida bulunuyorum.

Benim içinde yaseminli&kınalı maske öyle. Bu maskenin kokusuna zamanla alışıyorum ben. İlk sürdüğüm zaman biraz rahatsız ediyor o kadar. Britanya ekonomisine gelince... Olimpiyatlar sayesinde ihya oldular onlar bu sene. Başka ülkelere mi destek versek ne yapsak :p

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More