6 Eylül 2012

Sephora- Express Dry Shampoo



Selamlar
Saçlarımdan çok dertliyim. İnsanlar saçlarını yıkadıktan sonra 2-3 gün dayanabiliyorlar ama ben 24 saatten sonra deli gibi kaşınmaya başlıyorum. Bu kuru şampuanıda bu yüzden almıştım. En azından 1 gün daha idare eder belki diye... Ama bir faydasını göremedim. Öncelikle ürün parfümlü. Kokulu ürünlerden rahatsız olanların bilgisine!!! Pudralı bir yapısı var. Deodorant gibi iyice çalkalayıp saçlarınıza sıkıyorsunuz ve bir fırça yardımıyla iyice tarıyorsunuz. İlk defa bir kuru şampuan kullandım. Beklentilerimi yüksek tutmam ne kadar doğru bilmiyorum. Söylediğim gibi saçlarımı bir günden fazla yıkamadan duramadığım için yağlanma sorunuda pek olmuyor. Belki saçları çabuk yağlanan arkadaşların daha çok işine yarayabilir.

hnd

4 yorum:

Kesinlikle su değmeli ve şampuanlamalıyım saçlarımı. Bana göre bir ürün değil. Ama etkisini merak ettim doğrusu.

saçlarını ne kadar sık yıkarsan o kadar çabuk yağlanır. kokusu nasıl, ağır bir koku mu? toni&guy' ın benzer ürününün kokusu çok ağırdı.

ben de senin gibi düşünenlerdenim :)

yazıda da söylediğim gibi saçlarımda yağlanma sorunu yok. benim sorunum saç derimle alakalı daha çok. Kokusu hafif değil ama rahatsız edecek kadar ağırda değil. T&G'ın ısıdan koruyucu saç spreyi var bende. Onun kokusu gibi ağır ve bunaltıcı değil.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More