18 Haziran 2010

OPI Catch Me In Your Net

 Bugun artik kisa tirnaklarima dayanamadim ve gene gidip akrilik yaptirdim. Aslinda biraz da Buket'in gazina geldim ama guzel oldu. Hazir uzun tirnaklarim varken de yeni aldigim ojelerden birini sureyim dedim. 

OPI'nin Summer Flutter koleksiyonundan Catch Me In Your Net adli ojeyi surdum. Bu renklere ben denizkizi mavisi/yesili demeyi tercih ediyorum. Icindeki yanar doner hosuma gidiyor.
  
Resimleri cektikten sonra cok da duzgun suremedigimi farkettim. Macro cekince normalde fark edilmeyen hatalar bayagi belirgin oluyor.
Herkese mutlu cumalar. Haftanin son is gunu guzel gecsin!

DSC08600

DSC08599

10 yorum:

oo süper çok güzel bir renkmiş :)

renge bayıldım. yanıyor, dönüyor, tekrar yan, tekrar dön :)

süper bi renk! keşke TR de de olsa..:(

Hande'cim özlemişim bu postlarınızı :) Umarım biraz daha zamanınız olur, bloğa daha sık yazarsınız her ikiniz de :) Bu renk çok güzelmiş, zuzu sağolsun gaza getirdi, flutter siparişi verdim bu rengi almadım galiba emin diilim, mini sette yoksa almadım demektir :P

:)))))iyiki de dönmüşsün uzun tırnaklara oje ile de çoook fantastik olmuş özlemişiz blogda yeni postlarııı:):)

BENDE GELDİİİİİİİİİİİM UZUN Bİ ARADAN SONRA ÖSLEMİŞİM YAHHH :)

RENK HARİHA BU SENENİN FAVOPRİ RENGİ BENCE

cok seker olmuş tırnaklar

Hande :)
Renk süfermiş önce bunu söyleyeyim :)
Turkuvaz tonlarına bayılırım.

Yardımına ihtiyacım var.

http://sittirella.blogspot.com/2010/06/inglot.html

Bunun ederini çıkarmaya çalışıyorum :)
Zamanın varsa ve birkaç şey fısıldayabilirsen çok sevinirim.
Sevgilerimle.
S.Ella

oooo harikaymış çok beğendim

http://sittirella.blogspot.com/2010/06/inglot.html

..

NE ZAMAN YENİ POSTLAR GELCEK AYNI ŞEYİ GÖRMEKTEN SIKILDIK HANDEEEE HADİ BİRAZ HAREKET BEKLİYORUZ...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More