16 Temmuz 2010

MAC- Violetta Lipstick

Uzuuuuun bir aradan sonra tekrar merhaba...
En son bir update post u yazıp geri dönüyorum demiştim ama dönemedim yine. Başıma gelmeyen kalmadı, bu yüzden hiç zahmet bile etmeyeceğim bir update post u yazmaya. Genel olarak özetlemek gerekirse: Yaşıyorum! :)
Düzenli şekilde yazıp yazmayacağım belli değil ama elimden geldiğince yazmaya çalışacağım. Handede eylül gibi başlar herhalde yazmaya.



Neyse konumuza geçelim. Yukarıda gördüğünüz ruj benim şu sıralar en sevdiklerimden biri. Violetta amplified bir ruj. İlk bakışta çılgın göründüğünün farkındayım ama swatch undan da görebileceğiniz gibi gayet kullanılabilir bir renk. Hatta bugün dışarı çıkarken bunu sürdüm :)

Bu ruj PRO store larda permenant. Ruj koleksyonunu genişletmek isteyenlere tavsiye ederim.

hnd

3 yorum:

Yeniden hoşgeldin:) Dediğin gibi normalde korkutucu gelmesine karşın swatchta bambaşka bir hale bürünmüş ruj hatta "al beni al beni" diyen bir duruşu var:))

Hosgeldin Hande..

Ozledik seni.. Aslinda ikinizi de ozledik;-)) Iyi olmana sevindim. Ruj sahane. Swatchtaki goruntusu cok daha iyi. Gule gule kullan..

Sevgiler

@Drama Queen: Yok kesinlikle korkutucu değil. Kırmızı rujdan daha sık kullanıyorum.

@Shopping Mage: Bizde sizleri özledik cnm :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More