10 Haziran 2010

Sac Kaynagi , Neler Oluyor Hayatta vs.

Ozlediniz bizi degil mi? Biz de sizi cok ozledik. Su an ders calismaya ara verdigim icin ve bir anda icimi post yazma istegi kapladigi icin hemen dedim bir paylasim yapivereyim, gonuller bir olsun.

Tam zamanli calismak ve yaz okulundan iki ders almak kendime ayiracagim o kadar az zaman birakti ki degil post yazmak yapmak istedigim bir cok seyi yapamiyorum. Misal bu gece disari cikmak yerine evde ders calismak gibi :/
Yaklasik bir bucuk ay once kisa saclara veda edip kaynak yaptirdim. Boyle yuvarlak boncuklarla yapilandan. Detayli resim yok ama baslangic ve sonuc resimleri var. Kullandigim sure icerisinde cok memnunum. Tek sorun hergun taramak gerekiyor duzgun duzgun yoksa cok fena karisiyorlar.

Isyerinde olsun arkadaslarim olsun cogunluk kaynak yaptirdigimi anlamadi. Herkes sende bir degisiklik var ama ne modundaydi.

Simdi gelin oncesine ve sonrasina bakalim :)

DSC08517

DSC08518

DSC08519

DSC08520

Insallah en kisa surede daha aktif olmak dilegiyle diyorum ve sizleri bir sonraki posta kadar kocaman opuyorum.

15 yorum:

ay cok guzel olmus Hande'cim gule gule kullan. Uzun sac manyagi olarak begendim :)

slm hande tek kelimeyle süper bence çok yakışmış .derslerinde başarılar.......

Cok dogal olmuş Hande, cok yakismis. güle güle kullan :)

Pelin Ermiş' e benzettim bu fotoğrafında :)Saçlar güzelve doğal olmuş.

çok tatlı olmuş cnm güle güle kullan.

Saçlar yakıyor Handesi, çok özledimm :/

Ben de beğendim çok hoş görünüyor, boyu da tam olmuş iyi günlerde kullan :)

çok uzun yaptırmadığın için çok daha doğal durmuş cnm.. gülegüle kullan,özlemişim seni şirin şey :) :*

nefisss olmuşsun acilen bu saçlarla bi makyaj videosu rica edeyim:)
sevgiler

Hepinize cok cok tesekkur ederim. Cok opuyorum.

Çok yakışmış Handecim. Güle güle kullannn..

harika olmuş! çok doğal görünüyor.. güle güle uzat :)

aa çok yakışmışş!! güle güle kullannn çok sevdim

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More