4 Ekim 2012

MAC- Marilyn Monroe Koleksiyonu











M.A.C Marilyn Monroe özel koleksiyonu tüm zamanların en efsanevi isminin ihtişamına ve seksapeline yakışan bir seri ile karşınızda!
Mest eden kırmızı rujları, parıldayan Dazzleglass dudak parlatıcıları, dramatik bir efekt sağlayan 35 no’lu takma kirpik, False Lash Maskara’nın Extreme Black tonu ve metalik tonlarda, pırlanta ışıltılı far paleti ile Marilyn Monroe Koleksiyonu gümüş ekranın büyüsünü makyaja taşıyor.
“Girls Best Friend” Ojeleri ve kusursuz bir cilt için “Forever Marilyn” Pudrası ile M.A.C Marilyn Monroe Koleksiyonu Ekim 2012’de tüm M.A.C Mağazaları’nda! 


LARGE EYE SHADOW
How to Marry Soft white (Veluxe Pearl) 

Preferred Blonde Pale champagne beige (Veluxe Pearl) 
Silver Screen True silver (Veluxe Pearl) 
Showgirl Dark blue grey (Veluxe Pearl)
Ürün Fiyatı: 63 TL


BROW FINISHER 
Clear
Ürün Fiyatı: 48 TL


MASCARA
False Lashes Extreme Black Black 

Ürün Fiyatı: 58 TL

EYE KOHL
Fascinating Intense matte white Smolder Intense black 

Ürün Fiyatı: 43 TL

PENULTIMATE EYE LINER 
Rapidblack True black 
Ürün Fiyatı: 53 TL

PENULTIMATE BROW MARKER
Ürün Fiyatı: 52 TL

LIPSTICK
Pure Zen Frosted warm nude (Cremesheen) 

Scarlet Ibis Bright orange red (Matte) 
Love Goddess Mid-tone pink red (Satin) 
Charmed I’m Sure Dark true red (Matte) 
Deeply Adored Deep scarlet (Matte) 
Ürün Fiyatı: 54 TL

DAZZLEGLASS
Phiff! Sheer yellow peach (Frost)
Little Rock Soft sheer white with pearl (Frost) 

Ürün Fiyatı: 57 TL

LIP PENCIL
Beet Vivid reddish-pink 

Redd Clearly red 
Cherry Vivid bright bluish-red 
Ürün Fiyatı: 38 TL

BEAUTY POWDER
Forever Marilyn Sheer pale peach highlighter 
Ürün Fiyatı: 82 TL


POWDER BLUSH
Legendary Pale soft coral (Satin)
The Perfect Cheek Neutral pink beige (Matte) 

Ürün Fiyatı: 75 TL

NAIL LACQUER
Vintage Vamp Rich deep retro wine (Cream) 

Stage Red Dark berry red (Cream) 
Flaming Rose True Red (Cream)
Kid Orange Coral (Cream)
Ürün Fiyatı: 30 TL


LASH
35 Lash Ürün Fiyatı: 35 TL


-Bu bir basın bültenidir.-

hnd



8 yorum:

şahsen ben paketlemeleri hiç ama hiç beğenmedim :/
keşke sadece imza ya da ne biliyim o meşhur etekler uçurşurkenki sahnenin beyaz gölge şeklinde resmedilmesi olsaymışta tam kocaman bu şekilde resim olmasaymış..
oje ve rujların renkleri çok hoşuma gitti ama :)

Merhabalar
rujlar şahane görünüyor,internetten swatchlarını da inceledim,şimdi geriye tek kalan satışa çıkar çıkmaz gözümü kestirdiklerimi almak,Başak...

E çok güzelmiş ! Süper iyi ki haber verdin ;)

evet paketleri ben de pek başarılı bulmadım. paketlerde sınırları zorlayabilecekleri bir koleksiyondu bence.

ben de rujlara bayıldım. bugün gidip almayı planlıyordum ama gidemedim. pazartesiye dayanmazlar sanrım :(

Harika bir koleksiyonmuş .5 Ekimde taksimdeydim zaten:) magazaya girmemle kendimi kasada bulmam bir oldu :)Son kalan Love goddess ve Beet benim oldu çok mutluyum:)Russian red alacaktım ancak Love Goddess ciddi ciddi aklımı çeldi ...Gidip görün derim başkada birşey diyemem :)Teşekkürler Handecik :)Özletme kendini fazla Youtubeda da yoksun:((((

kendimi bi düzene oturtabilsem dönücem. bana şans dile :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More