17 Eylül 2012

Çekiliş Sonuçları

Selamlar tekrardan
Şu sıralar kendimi biraz yorgun hissediyorum. Bu yüzden ortalarda yokum. Ayrıca bu çekiliş olayları canımı çok sıkmaya başladı. Bu yüzden bu haftaki çekilişi biraz ertelemeye karar verdim. Neyse çekiliş sonuçlarına geçiyorum direk.

3. Yıl Çekilişi Vol.2 (Bath&Body Works Paris Amour Set)- Kazanan: pelin

3. Yıl Çekilişi Vol.1 (Bath&Body Works Yeşil Kutu)- Kazanan kişi benimle iletişime geçmediği için tekrarladım. Yeni kazanan: cadimerqur

Tebrikler ikinize de arkadaşlar.

Lütfen en kısa sürede benimle iletişime geçin.


7 yorum:

Aman ya tebrikler :D "aman ya"? Çok kıskancım qweqwe :D

:D:D

Orda sabah sabah "pelin" yazdığını görünce gözlerim yuvasından cıkacaktı ama neyseki ben değilmişim:D

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HEMEN YOLLUYORUM BİLGİLERİMİ

çok sevindim! cadimerqur youtubedaki hesabım,nereye yollayabilirim adresimi?

yeni postunu ne zaman yayınlıyacaksıın? :(

Bu hafta yeni yazı hazırlamaya çalışacağım.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More