19 Aralık 2009

Butik Hesionka Haul

Selam
Butik Hesionka haul ile karşınızdayım tekrardan :)
Hesicim burdan tekrar söylüyorum ellerine sağlık yeni koleksyonları heyecanla bekliyoruz ^^


İlk olarak bu çılgın bereyi aldım. Minnie-two isimli bu bere inanılmaz yumuşak ayrıca çook sevimli :D İçimdeki çocuk mutlu oldu bu bere sayesinde :p

Yukarda gördüğünüz tacın adı Lilly. Bi tanecik vardı bundan onuda ben kaptım ^^ Arkada ise Bohem in patisini görebilirsiniz :D


Bir anime hastası olaraktan yukarda gördüğünüz kolyelerden çok istiyodum ama hepsi sold out tu. Amaaa bu kolye tekrar satışa çıkmış ve görür görmez atladım. Kolyenin içinde gördüğünüz cupcake küpeleri ise kendisi hediye etti. Teşekkür ediyorum burdan yine :D
Butik Hesionka ya burdan ulaşabilirsiniz.

6 yorum:

Güle güle kullan hepsi çok güzel ama en çok kolyeyi beğendim ((:

Bende en cok taci begendim :)

ben de en çok bereyi ;)

canım güle güle kullan <3

taca ve küpelere bayıldım.güle güle kullan :)

teşekkür ederim kızlar :)
hesicim devamını bekliyoruz :p

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More