7 Aralık 2009

NARS Eyeliner Stylo




Gecen Sephora'da manasizca gezerken - yalan soylemiyim %10 indirim gondermisler o yuzden gittim- NARS standinda bunlara takildim. Ozellikle mavi olanin rengi beni benden aldi. Ayrica ince uclu olmalari da cok hosuma gitti. Fiyatlari 27$. Ucuz olduklarini soyleyemeyecegim ama ben kullandiktan sonra cok memnun kaldim.
Ozellikle mavi olani surerken cok dikkatli olmak gerekiyor. Meret oyle cabuk sabitleniyor ki cikartmak mumkun degil. Elimde yaptigim deneme bulasik dahi yikamama ragmen cikmadi. Ustune Lancome Bi Facille resmen ovdum da elimden cikartabildim. Sasirtici aynisi siyahi icin gecerli degil. Bulasiktan sonra elimden cikivermisti.

Mavi olanin adi Blue Bayou
Siyahinsa Nuits Blanches
Yazardan ilginc bilgi: Blue Bayou mavi nehir, Nuits Blanches ise beyaz geceler demek. Siyah eyelinera beyaz geceler ismini vermeleri hosuma gitti.

Altin renkte farin hikayesi ise biraz daha ilginc. O Sephora'nin bize 9$ karsiliginda sahip olmamiza izin verdigi hediyesi. Kasanin yaninda yigmislar bir ton. Ama minnacik nasil sevimli. Gel beni al dedi. Bende istegini kirmadim. Ne de olsa Christmas falan geliyor. Uzmeyelim birbirimizi degil mi?


Burada da swatchlarini gorebilirsiniz. Acikcasi altin rengi oyle aman aman bir sey degil ama sevimli kereta.

2 yorum:

nars larımı istiyoruummm :D

sabret kusum 1 ay bisi kaldi

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More