29 Aralık 2009

MAC- Devil May Dare Warm Eye Shadows- Look #1

Selamlar tekrardan
MAC in Holiday koleksyonundaki eye shadow paletlerinden Devil May Dare Warm Eye Shadows paletini kullandığım makyajlardan birini paylaşmak istedim. Öncelikle hande nin koleksyon hakkındaki youmlarına burdan ve paletlerin swatch larına burdan ulaşabilirsiniz. Ben bu paleti çoook sevdim. Bir süredir blogumuzu takip edenler anlamışlardır belki şu sıralar olan doğal renk takıntımı :) Her gün kullanabilceğiniz bi far paleti bu. Yine her gün kullanabilceğiniz doğal bi görüntü yaptım. Alt tarafta adım adım hangi renkleri kullandığımı bulabilirsiniz.




  • Öncelikle tüm göz kapağıma Urban Decay Primer Potion uyguladım.
  • Tüm göz kapağıma Prankster'i (alt sıra-ortadaki far) sürdükten sonra crease ime Devilishly Dark (alt sıra-sağdaki far) uygulayarak crease in iç tarafına doğru iki rengi karıştırdım.
  • Buna ek olarak crease e Gold Tease i (alt sıra-soldaki far) sürerek görüntüyü biraz yumuşattım. İsterseniz bu adımı geçebilirsiniz. Ben derse giderken yaptığım için bu makyajı biraz yumuşatmayı tercih ettim.
  • Gözümün alt kısmında: iç tarafa Prankster, dış tarafa Devilishly Dark sürerek görüntüyü tamamladım.

Gördüğünüz gibi son derece doğal görünen kolay bi makyaj bu. Umarım hoşunuza gitmiştir.
Mucx ^^

4 yorum:

cok begendim! cok cok güzel olmu§ ellerine saglik :)

teşekkür ederim :)

bende çok beğendim.çok güzel

çok teşekkürler
kamera çok başarılı değil normalde daha güzel duruyolar
deneyin tavsiye ederim :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More