9 Ocak 2010

MAC-Devil May Dare Worm Eye Shadows- Look#2



Selamlar
Evett geri dönmüş bulunuyorum. Birkaç gün post yağmuruna tutucam sizi. Bu yılbaşı koleksyonlarının review larını ve bu ürünleri kullanarak yaptığım look ları geciktirmiş oldum biliyorum ama idare edin artık :) Bu yüzden ilerleyen günlerde bol bol koleksyon yorumları ve makyaj uygulamaları sizi bekliyor olacaakk..!!
Gelelim makyaja... Bu makyajı da MAC in holiday koleksyonunda çıkardığı far paletlerinden Devil May Dare Worm Eye Shadows paletini kullanarak yaptım. Hande'nin koleksyon review una burdan ve paletlerin swatch larına burdan ulaşabilirsiniz. Bu makyaj oldukça kolay. Şimdi adım adım neler yaptığımı anlatıcam size.




  • Öncelikle tüm göz kapağıma Urban Decay Primer Potion sürdüm ve parmağımı kullanarak iyice yedirdim.
  • Daha sonra göz kapağıma paletteki Sorcery (üst sıra-sağ) isimli farı sürdüm. Aynı farı ayrıca göz altımın yarısına kadar, dış taraftan iç tarafa doğru sürdüm.
  • Son olarak paletteki Dare Ya! (üst sıra-orta) isimli farı crease ime sürüp iki rengi iyice birbirine karıştırdım. Böylece koyu renkten açık renge doğru bi görüntü elde ettim. Aynı rengi göz altımın yarısına, içten dışa doğru uyguladım.
  • Kaş altıma highlighter uyguladım, gözümün içine siyah kalem çektim ve son olarak maskara uygulayarak görüntüyü tamamladım.

Gördüğünüz gibi son derece basit bir makyaj. Umarım hoşunuza gider. ^^
hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More