20 Ekim 2009

MAC Holiday Eye Kits - Haul Part 1

MAC Magic, Mirth, and Mischief koleksiyonu kapsaminda dort farkli 6li far serisi cikartti. Sanirim farlarin cogu limited edition. Ayrica kucuk bir fircada geliyor bunlarla birlikte. Kendiler 36$ dan satiliyorlar. Benim cok hosuma gittiler. Boylari ideal ne cok kucukler ne de asiri buyuk. At cantaya cik. Gerci sadece farlari cantaya atmakla is bitmiyor bunun fircasi osu busu :) genel olarak bakinca soldaki dort far gunduz makyaji sagdaki dort far gece makyaji gibi. ben bunu cok sevdim ozellikle. Ise giderken cok fazla makyaj yapamiyorum. Bunlari aldigimdan beri favorim oldular.

hnd nin bir oncekki postta dedigi gibi makyaji dengelemek lazim. son gunlerde is ve okul cok yogun oldugundan eyeliner rimel kombinasyonuna takiliyorum. her sette en asagi bir highlighter da var. sahsi fikrim sadece eyeliner rimel makyajinda acik renkleri baz olarak kullanmak. guzel duruyor.

Fotograflari cok basarili degil. Foto makinem iyice eskidi cunku :)



Devil may dare warm


Smoke and Mirrors


Sorceress


Mystic Cool





2 yorum:

güle güle kullan handesi. hepsi çoook güzel :)
+ love u too...

bu arada canımcım
zahmet olmazsa palet palet swatch'larıda koyabilirmisin. nasıl göründüklerini merak ediyorum.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More