31 Ocak 2010

MAC- Baroque Boudoir


Selamlarr
MAC in kasım ayında Amerika'da çıkardığı koleksyonlardan Baroque Boudoir den daha önce hande burdaki yazısında söz etmişti. Onun koyduğu swatch lara ek olarak koleksyondaki diğer ürünlerin swatchlarını eklemek istiyorum. Genel olarak koleksyonda janjanlı paketleri hariç bi şey yok :) Ama paketlere kanıyoruz zaten günün sonunda :p


Ben bu koleksyondan 2 lipgloss aldım. Geçtiğimiz aylarda nude renklere olan saplantımı farketmişsinizdir.
Soldaki: The Lap of Luxury
Sağdaki: Preciousness



Bu da koleksyondan aldığım rujun swatch u. Rujun ismi: Prive
Geçenlerde söz etmiştim ama tekrar belirtmek istiyorum. MAC tekilerin başınının etini yiye yiye en sonunda koleksyonun Türkiye ye gelmiceğini öğrendim. Eğerki gözünüze kestirdiğiniz bir şey varsa ebay yolları taştan :)

hnd

5 yorum:

Hepsi harika görünüyor, lap of luxury'e bayıldım, güle güle kullan :)

@marjo on makeup frenzy: sağol canım :)

renkler çok hoşmu,güle güle kullan :)

renkler çok hoşmuşş,güle güle kullan :)

@cicibebe: sağol cnm :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More