23 Mart 2010

Chanel Rouge Allure Laque #75 Dragon

DSC07649

Bugun sizlerle Chanel'den Rouge Allure Laque serisinden #75 numerolu Dragon'u sevecegiz. Koyu kremsi hafif mavi alt tonlu bir kirmizi. Ancak bugune kadar surmekte en cok zorlandigim ruj oldu. Belki acik rengi olsa bu kadar zor olmazdi ama ruj fircasi kullanmadan  surmeyi bir daha denemeyecegim. Kenarlari duzgun olmadi cunku.

DSC07631
Siyah ici gorunmeyen bir kutusu var. Rengi ise poposunda yaziyor.
 DSC07633

DSC07638
Fircasi ise bugune kadar denedigim likit dudak urunlerinin arinda en sahanesi. Acisi ve killari ya da sungeri cok basarili.

DSC07658
32$ fiyatiyla oldukca fazla ama kremsi yapisi ve fircasi icin almaya deger. Ben birde acik renklerden bir tane denemek istiyorum.

7 yorum:

cok guzel, cok da yakismis.gule gule kullan.
gwen stefani'de bunu kullaniyormus. ama onda daha acik duruodu sanki. belkide i$iklardan oyle gozukuodur.
ayrica lorealin kalici rujununda fircasi buna benziyor. ucuz bir versionu olarak deneyebilirsin. yani ayni fiyata 3 tane alabilecegini dusunursek denemeye deger diye dusunuorum.

yapısı inanılmaz güzel bu rujun, sürer sürmez dudaklarımı iyileştiriyor, çok acayip mucize gibi :) ming'i tavsiye ederim, severek kullanıyorum, mavi tonlu pembe ama herkese gidecek bir tonu var, hatta blogda yazmak istiyorum bir ara. santal da çok güzel, alınacaklar listemde ;)

Bu renk çok riskli hala kırmızı bi ruj alamadım korkuyorum kötü durucak diye:(

GERÇEKTEN DRAGON GİBİ OLMUSSUN ŞEKER

yerim seni şirin şey, rujunda kendinde ck güzelsin:)

bayıldım bu renge ya! süper duruyor <3

@marjo - ming dedin aklima dusurdun. en kisa surede alacagim.

@kalinka - loreal deneyecegim ve hatta yorumlarimi baylasabilirm burada. oneri icin sagol

@nah a perfect day - kendi cilt rengine yakisan bir kirmizi bulmak zor degil. sadece denemelisin

@hayal perest - dragon gibiyim degilmi masallah

@hesicim - sagol sekerim. cok iddiali ama :) gunduz kaldirmaz bu ruj

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More