10 Mart 2010

OPI Jade Is The New Black

Ojelere olan ilgim son surat devam ediyor. Ben sabirli bi insan degilim ayrica cogu zaman o ojenin kurumasini bekleyecek vaktim de olmuyor. Iste yukarida goruldugu gibi yuzuk parmagimi bozdum. Ama ben onemsemiyorum bozulmus olmasini. Lutfen sizde saldirmayin. Maksat ojenin rengini gormek. ayy hande cok yeteneksizseaaaan demek degil. Tamam mi kuzucuklarim. Adile nasit gibi gulerim bir de.

Ozetle OPI Hong Kong koleksiyonundan. Bath and Body nin seal the dealiyla.

Ben bugun bunu giydim. Elimde de bu ojeler vardi :) Altina skinny jean ve kahverengi peep toe babet giydim.
Ayrica yesil makyaj da yaptim ama sabah bir kosturmaca icerisinde oldugumdan makyaj fotosu cekmeye vakit bulamadim. 
Ayrica St Pattyss day de yaklasiyor diyorum ve bir postu daha kiss  me i m irish diyerek bitiriyor ve onumuzdeki gunlerde yaklasan spring break dolayisi ile kendime bol bol alkol diliyorum. Azicik derslerden, odevlerden ve isyerinde kosturmaktan yoruldum da :))

5 yorum:

hehe ben saldırıyım hemen cık cık ooomamışş :P
kızım ne uğraşıyosun öyle kurudu kurumadı bozuldu bozulmadı diye bi oje kurutucu sprey alsana sallynin var, orda vatanındasın sallynin kap bi tane biraz yağlı ama züpper sonuç veriyo hemen kuruyo gidip yıkarsın elini yağı mağıda kalmaz ben o olmasa oje süremem valla en nefret ettiğim şey kurumasını beklemek çünkü

@hersheyler - e alayim bi tane. allahim eziyet cekiyorum oje kurutucam diye. super fikirmis valla sagol :)

Aman tanrım ojenin rengi muhteşem muhteşem hatta... =) Ankarada bulunur mu bu ojeden biliyormusun Handecim? rengi markası nedir buradan anlamadım ama çok güzel ilk defa bir ojeye bu denli çenem düşmüş vaziyetteyim... =) bende oje sürme konusunda seninle aynı sabırsızlığa sahibim gayet başarılısın ama o bozulma payıda nazar diyelim =) tuniğini de beğendim...

@aysegul - markasi opi. ankadara bulman mumkundur tabi ama nerde nasil ben hic bilemem just makeupda yazan pumpkin ankarali bence ona bi sor. tunigi bende cok seviyorum, hergun giyesim geliyor :)

hmm merci, dediğin just make up a bakayım o zaman, Ankara malesef sanıldığı kadar büyük değil! Bende oje çok severim her gün başka başka renk sürsem asla bıkmam... artık benimle bütünleşen renklerim bile var ama genelde Flormar ojeyi tercih ediyorum, renk yelpazesi çok büyük ucuz ve dayanıklılar rahat bulabiliyorsun =) mersi ama...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More