2 Mart 2010

Project 10 Pan :)



Selamlar kızlarrrr

Geçenlerde alışveriş diyetine girdiğimi söylemiştim. Şimdilik fena gitmiyorum. Sınırlı üretim koleksyonlar haricinde ihtiyacım olmadıkça kozmetik almamaya çalışıyorum.

Severek takip ettiğim Youtube gurularından AllThatGlitters21 geçen blog unda ilginç bir şeyden bahsetti. Bahsettiği şeyin ismi Project 10 Pan. Burda yaptığınız şey 10 ürünü bitirene kadar bir şey almamak. İsterseniz makyaj malzemesi, isterseniz cilt bakımı, isterseniz parfüm... 10 boş şişe, poşet, kutu atmadan kendi kendinize bir şey almamaya söz veriyosunuz. Benim uyguladığımda buna benzer bir şeydi. Dibinde azıcık kalmış ürünleri bitirip odamda biraz yer açmaya çalışıyodum. Bu taktiği uygulayarak 3 şeyi bitirip attım bile. Çok hoşuma gitti ve sizlerlede paylaşmak istedim. Benim gibi kendine hakim olamayanlar bi denesin derim. İnanın bir şey leri bitirdikçe kendinizi daha iyi hissediyosunuz :).


Öpüldünüzzzz


hnd


Resim: www.teknomag.com/media/gallery/3825/alisveris.jpg

3 yorum:

bendede aynıdurum var bişiler bitince evde çok hoşuma gidiyor:)

çok doğru bi tespit, uygulamak lazımm ;)

kesinlikle tavsiye ediyorum herkese. hem bittikçe sevindirik oluyosunuz hemde ürünler dolabın derinliklerinde bozulmaya mahkum kalmıyo.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More