28 Mart 2011

MAC- Wonder Woman Etkinliği

ww1 Selamlar Geçenlerde düzenlenen MAC Wonder Woman etkinliği çok güzeldi. Bir süredir etkinlik yapılmıyordu. Diğer blogger arkadaşları özlemişim. Hem onları görmüş oldum, hem de bir süredir muhabbetim olup henüz görüşmediğim birkaç blogger la yüz yüze görüşme fırsatı buldum. ww2 ww3 Daha önce burdaki yazımda Wonder Woman koleksiyonundan aldıklarımı sizlerle paylaşmıştım ama bildiğiniz gibi bu koleksiyon oldukça genişti. Bu etkinlik sayesinde almadığım ürünlerin swatch larını çekme fırsatı buldum. Bütün etkinlik boyunca elimde fotoğraf makinem, deli gibi swatch yaptım sırf sizler için :). ww4 Koleksiyonda gözüme en çarpan ürünlerden biri Penultimate Eyeliner olmuştu. Kendisi oldukça büyük. Bildiğiniz beyaz tahta kalemleri gibi. Sadece ucu biraz daha sivri :) ww5 Allıklardan birini almıştım önceden zaten. Diğeri yukarda swatch unu görebileceğiniz Amazon Princess. Bu allığın rengi diğerine kıyasla daha koyu olduğu için öbürünü tercih ettim. Koleksiyonda 3 adet 4lü far paleti vardı. Evde far patlaması yaşandığı için bir süre far alımını durdurdum :) ww6 Defiance. (defiance, paradise island, star studded, real drama) ww7 Lady Justice. (Lady Justice, Insurmountable, Deep Truth, Bold Babe) ww8 Valiant. (Manila Paper, Valiant, Spinning Transformation, Diana Undercover) Aralarından en sevdiğim bu palet oldu. Özellikle Diana Undercover isimli far harika görünüyor. ww9 Kocaman MSF lerden koyu olan Golden Lariat ın swatch ları fikrimi değiştirdi. Ben çok koyu duracağını düşünüyordum. O kadar ürkütücü değil bence. ww10 Rujlardan sadece birini almıştım. Geri kalanların renkleri çok cezbetmedi beni. Spit Fire, Russian Red, Heroine. ww11 Rujlarla uyumlu olarak çıkarılan glosslar için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Hepsinde aklım kaldı :) Secret Identity, Athena's Kisses, Wonder Woman. Etkinlik sonunda herkese birer Wonder Woman tshirt ü dağıtarak hoş bir sürpriz yaptı MAC ekibi. Bu güzel etkinlik için tüm MAC ekibine ve bizlerle ilgilendiği için Çağla Hanım'a teşekkür ederiz!! mavi Burdada mavi ojelerim ve mavi içeceğimi beraber görebilirsiniz. Resim için Chunli ye teşekkürler ^^ hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More