22 Şubat 2011

MAC- Wonder Woman Koleksiyonu

ww1


Selamlar
Bildiğiniz gibi MAC geçenlerde, çocukluğumuzun çizgi roman karakterlerinden olan Wonder Woman'ı temel alan bir koleksiyon çıkardı. Koleksiyon oldukça geniş olmasına rağmen ben çok bir şey almadım. Koleksiyonun içeriğine geçmeden önce kutulardan söz etmek istiyorum. MAC bence kutularda ve paketlemede oldukça iyi bir iş çıkarmış. Bir çok insan paketleri 'ucuz görünüşlü' buldu. Wonder Woman temalı bir koleksiyonun paketlemesi başka nasıl olmalıydı anlamıyorum... Kutulardaki çizimler harika. Detaylar çok güzel. Mesela kare kutularda Wonder Woman'ın bilekliğinden, dövüştüğü yaratığın yansımasını görebilirsiniz. Ruj ve gloss kutularında ise Wonder Woman dövüştüğü yaratığa makyaj malzemeleri savuruyor :)


ww2

Paketlemelerde hakim olan renkler tabiki mavi, kırmızı ve altın. Kutuların iç paketlemesi ise yukarda gördüğünüz gibi mavi üzerine beyaz yıldızlı. Wonder Woman'ın kostümünün alt kısmıyla aynı.


Koleksiyondan aldıklarımdan söz etmek istiyorum şimdi.

ww23


ww3


ww4


ww5


ww6


ww7

Allık gördüğünüz gibi iki renkten oluşuyor. Açık olan renk parıltılı ve koyu olan renk daha mat. Koyu pembenin miktarı açık renge oranla az olduğu için, iki rengi birbirine karıştırdığınız zaman belli belirsiz bir hal alıyor. Allıklar normal allıklara göre daha büyük. Boyutları Peauty Powder larla aynı.

ww24


ww8


ww10


ww9


ww11


ww12


ww13

Bu MSF normal MSF lerin yaklaşık 2 katı. 2 renk seçeneği vardı ama diğeri çok koyuydu. Bu MSF normal MSF lerden farklı olarak 3 bölümden oluşuyor. Üst kısım diğer renklere kıyasla açık renk ve aydınlatıcı olarak kullanılabilir. Orta bölüm mat bir bronzer ve alt kısım allık rengi için ideal.


ww14


ww21


ww22



ww25


ww20

4 gloss arasından sadece 1ini aldım. Diğer renkler çok özel renkler değildi ve paketi yüzünden koleksiyonuma ekleme ihtiyacı duydum. Nude bir renk seçip kullanma ihtimalimi arttırdım :) Glossların boyutlarıda normal glossların 2 katı kadar. Fakat gloss ların şişelerinde minik bir sorun var. Aplikatörleri çok büyük ve şişenin ağzından zor çıkıyor. Sert bir şekilde çekerseniz eğer ürün ortalığa saçılıyor. Dikkat edin! :)


ww15


ww16


ww17


ww18


ww26


ww19

Son olarak yukarda gördüğünüz ruju aldım. Yanılmıyorsam bu ruj daha önce başka bir koleksiyonda yine vardı. Ama gloss için söylediklerim bunun için de geçerli. Nude ruj kandır, candır. Rujların boyutları normal.

Aldıklarım bu kadar. Diğerlerini pas geçtim ve kendimle gurur duyuyorum :p

hnd

10 yorum:

Ruj harikaymış bayıldım !!

Almak istediğim ürünleri almışssın. :) Ben bir tek lipglassı almayı düşünmüyordum. İki renkli olan allık için dekararsızdım. Bence swatchlar çok başarılı olmuş. Kuşkularımı yok ettin. :)
Güle güle kullan. :)

nerden aldığını sorabilir miyim? istiklal mac'e baktığımda koleksiyon daha gelmemişti, o lipstick de kendi sitesinden satın alınamıyor malesef sold out diyor şu an :(

@The Magic Of Makeup: Daha gelmedi sanırım Türkiye'ye. Ben kendi sitesinden almıştım çıktığı gün. Gelir yakında buraya.

ben de kendi sitesinden baktım ama marquise d' kalmamış onu istiyodum :( :(

@The Magic Of Makeup: Alırsın burdan ya üzülme. Bugün yarın çıkar satışa.

Güle güle kullan hayatım.
Ben de Taksim'de satışa çıkmasını bekliyorum, ama hala Peacocky'i satıyorlar. Çok geriden geliyoruz çooook! :/

Begüm
http://www.pinkbubu.com

allık bir harika. Mutlaka alınmalı

herhalde tüm kolaksiyonu satın almışsınız:) ne güzel. renkler ve ambalajlar çok güzel. zaten mac'ın her ürünü muhteşem oluyor. güle güle kullanın.

renklere bayıldım, çok hoş görünüyorlar. bence hepsini her zaman kullanılabilecek gibi seçmişsin. güle güle kullan:)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More