22 Aralık 2011

DKNY- Be Delicious


Selamlar;

Bu parfümü aylardır yazacağım. Masamda bilgisayarın yanında tutuyorum unutmamak için. Ama parfüm yazıları konusunda cidden kötüyüm yahu... Neyse... Olduğu kadar diyerek başlıyorum yazıya.
Bu koku senelerdir piyasada. DKNY Be delicious serisinin ilk parfümü. Çoğunlukla yeşil elma gibi kokuyor parfüm ama biraz şekerli gibi. Yani hem fresh hem şekerli diyebilirim sanırım. Deneyimlerimden yola çıkarak söyleyebileceğim tek şey, o gün migreniniz tuttuysa bu parfüme pek yaklaşmayın. Oldukça güçlü bir kokusu var. Sabah sıktığınız zaman akşam hala etrafınıza elma kokuları yayıyorsunuz. Ayrıca parfüm kıyafetlerinize siniyor ve sürekli kullandığınız bir parfümse bütün dolabınız elma kokuyor ^^
Parfümün şişesi pek hoşuma gitmiyor. Şişenin üst kısmında parmak izleriniz belli oluyor...
Benimki bitmek üzere ve bittikten sonra tekrar alacağımı pek zannetmiyorum. Eskiden olduğu kadar fresh kokuları tercih etmiyorum artık.
Sizler ne düşünüyorsunuz bu koku hakkında?

hnd

4 yorum:

maalesef alırken çok beğenmeme rağmen aldıktan sonra ne zaman sıksam boğazımda ve burnumda yanma, öksürük, hapşırık yapan bir parfüm oldu. kokusu fazla ağır. nasıl beğenip aldığıma şaşıyorum hala. kullanamadan banyoya sıka sıka bitirdim. alerjisi ve astımı olanlar kesinlikle uzak dursun. benim 2 kere falan nefesim tıkandı sıkınca :)

@*SIMONE*: Bende de Posion mıydı neydi öyle bir parfüm aynı etkiyi gösteriyor. Ben lisedeyken çok popüler bir parfümdü. Hapşırmaktan tipim kayıyordu :)

ben severek kullanıyorum. migrenim olmadığından belki :)

@Abuk Kraker: Ben de uzun süre severek kullandım. Zevkler değişebiliyor zaman içinde. Sanırım onun da etkisi var.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More