1 Aralık 2011

7 yorum:

Çok güzellerrrr..Hepsini güle güle kullan:)

Videoda belirtmişsen atlamış olabilirim.Sesini cok acamadım. Yurtdışından kargoyla mı aldın? Yoksa birine mi getirttin?
Cesarete ihtiyacım var sipariş verebilmek için..

zevkle izledim.ama sizden daha fazla post beklıyorum.makyaj malzemelrınızın hepsini görmek için can atıyorum.özellikler fırçalrı ve ürünleri muhafaza ettgınız yeri:)beklemedeyimm

@Anonymous: sağol :) hande ve kardeşi getirdi. bildiğim kadarıyla yasak devam ediyor.

@Minder: teşekkür ederim ^^

@Legendneverdies: şu sıralar anca bu kadar oluyor. fırsat buldukça bir şeyler yazmaya çalışıyorum. makyaj koleksiyonu video mu bekliyorsanız süper bir video beklemeyin. 10-15 parça şeyi 27 dk lık video da gösteren ben koca makyaj dolabını 10 dk da çektim bitirdim :) çok detaylı bir şey gelmeyecek özetle...

Merhaba aldiklarinizin hepsi cok güzeller özellikle oje meraklisi olan ben ojelerinize bayildim güle güle kullanin .Bu arada cok sempatiksiniz...

@Anonymous: teşekkür ederim :)

@undenied: ben de bayıldım ama o kadar yoğunumki daha oynamaya fırdat bulamadım :(

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More