1 Aralık 2011

7 yorum:

Çok güzellerrrr..Hepsini güle güle kullan:)

Videoda belirtmişsen atlamış olabilirim.Sesini cok acamadım. Yurtdışından kargoyla mı aldın? Yoksa birine mi getirttin?
Cesarete ihtiyacım var sipariş verebilmek için..

çok güzeller ! iyi günlerde kullan :)

zevkle izledim.ama sizden daha fazla post beklıyorum.makyaj malzemelrınızın hepsini görmek için can atıyorum.özellikler fırçalrı ve ürünleri muhafaza ettgınız yeri:)beklemedeyimm

@Anonymous: sağol :) hande ve kardeşi getirdi. bildiğim kadarıyla yasak devam ediyor.

@Minder: teşekkür ederim ^^

@Legendneverdies: şu sıralar anca bu kadar oluyor. fırsat buldukça bir şeyler yazmaya çalışıyorum. makyaj koleksiyonu video mu bekliyorsanız süper bir video beklemeyin. 10-15 parça şeyi 27 dk lık video da gösteren ben koca makyaj dolabını 10 dk da çektim bitirdim :) çok detaylı bir şey gelmeyecek özetle...

Merhaba aldiklarinizin hepsi cok güzeller özellikle oje meraklisi olan ben ojelerinize bayildim güle güle kullanin .Bu arada cok sempatiksiniz...

hepsi çok güzel bayıldım

@Anonymous: teşekkür ederim :)

@undenied: ben de bayıldım ama o kadar yoğunumki daha oynamaya fırdat bulamadım :(

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More