26 Aralık 2011

MAC- Quite Cute Koleksiyonundan Aldıklarım...

Selamlar

MAC'in Quite Cute koleksiyonu Nisan ayında satışa çıkmıştı. Üstünden çok geçti biliyorum ama belki sağda solda bulabilecekler vardır diye yazıyorum. Bu koleksiyonda pastel tonlar ağırlıktaydı. Çok bir şey almadım. Bu arada şu gümrüğe takılan paketim vardı ya... Hani alabilmek için 2 gün süründüğüm... İşte o paketin içinde bu bebekler vardı. :)

Koleksiyondaki far paletini, plushglass ları ve dudak kalemlerini pas geçtim direk. 3 oje bulunuyordu koleksiyonda. Hepsini aldım dayanamayıp. Ojelerin hepsi 'Cream'. MAC ojelerin genelinde bulunan fırça sorunsalı bunlarda da var. Bunun haricinde sürümleri ve pigmentasyonları güzel. Bu arada ojeleri iğrenç sürmüşüm farkındayım. Görmeyin... :) Ben özellikle mint ve pembeye bayıldım!!!

mischie. mint1


mischie. mint2


little girl type1


little girl type2


ice cream cake1


ice cream cake2

Koleksiyonda 3 mineral allık bulunuyordu. Hepsinin ortasında kalp var ^^ Diğer 2 renk pek bana göre değildi. Bu yüzden onları da pas geçtim.

giggly1


giggly2


giggly3


Koleksiyonda 5 ruj vardı ama benim gözüm sadece Candy Yum Yum'daydı. Bu ruju gümrüğe terketmediğim için mutluyuuum!!! :D Ece'nin düğününde bu ruju sürdüm hatta ^^ Ruj Matte bir finish e sahip. Dudaklardaki çatlakların içine giriyor maalesef... Ama inanılmaz kalıcı bir ruj. Resimlerde rengi tam yakalayamadım. Şimdiye kadar gördüğüm en 'ben burdayyııımmm!!!!' diye bağıran pembe ruj bu :)

candy yum yum1


candy yum yum3


candy yum yum2


candy yum yum4

Umarım hoşunuza gitmiştir...

hnd

6 yorum:

Benden simdi ojeler hakkinda yorum yapmam beklenir ama ben de ruja bayildim.

Cok guzeller:)
Elestiri icin yazmiyorum ama soylemeden duramadim; Aceleyle yazmissin galiba
Ruja oje demissin bir iki kez:)

Eda

o ruja bayılmamak olmaz zaten :)

Sağol söylediğin için :) Aceleyle yazmadım ama kafam çok dolu şu aralar. Tabi yazıyı yazarken klavyenin yanında 10larca oje olmasınında etkisi büyük diye tahmin ediyorum :) düzelttim ;)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More