27 Kasım 2009

Baroque Boudoir




Evet itiraf ediyorum dayanamayip aldim ama en azindan sadece 2 tane aldim. Bir ruj ve bir lipgloss. Koleksiyonda 3 lipstick, 3 lipgloss, bir pudra ve bir clutch var. Pudra ve clutch asiri pahali (60$) olduklari icin hic yanasmadim. Rujlar ve lipglosslar ise 22$.

Rujlardan 2 si iste klasik nude e yakin tonlarda. Evde zaten binbir tane nude gibi ruj var. Dedim siz kalin almiyacagim siz. Ucuncu ruj, bordo renkliydi. En cok hosuma giden o oldu. Onu aldim. Zaten koleksiyonun ruhunu en iyi onun yansittigini dusunuyorum sahsen. Rujun ismi de koleksiyon ile ayni.




Lipglosslara gelirsek. Acikcasi hepsinin rengini cok begendim. Ancak iki acik tonlu olan bana Boy Bait ve Partial to Pink in simli halleri gibi geldi. Aynen tuttum kendimi tabi. Aldim digerini. Glossun adi D'nouveau.(Dnuvo diye okunuyor).



 
Sadece lipgloss



Sadece Lipstick

Ve ikisinin bir arada surulmus hali.

Yuzumde sabahtan kalmis NARS fondoten ve MAC Studio Fix pudra var.

1 yorum:

allahım aklıma mukayyet oool

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More