1 Şubat 2010

Golden Rose- Mega Shine&Volume Lipgloss

Selamlar
Golden Rose un Mega Shine&Volume Lipgloss daha öncede söylediğim gibi 2009 favorilerim arasındaydı. Öncelikle bu gloss non-sticky yani yapışkan değil. Çok hafif bi yapısı var. Sürdüğünüz zaman dudağınızda kalın yapış yapış bi his olmuyo :) Kokusu ve tadına bayılıyorum ben. Öyle meyvalı fln değil. Daha değişik daha fresh bi kokusu var. Valla koku tarifi konusunda oldukça kötü olduğum için hiç bulaşmıyorum bile o işe. Ama gidip denemenizi şiddetle tavsiye ederim. Gloss un içinde oldukça fazla parıltı var ama öyle pütür pütür falan değil. Minik parıltılar bunlar :)




Bunlarda bendekilerin swatch ları. Üst taraftaki 109 numara alt taraftaki 110 numara. 109 un yarısı bitti bile :)
Bu lipgloss un diğer renklerine burdan bakabilirsiniz.
Öptüm hepiniziii
hnd

4 yorum:

Peki gerçekten dudakları daha büyük veya tombik gösterebiliyor mu?

@afush: ah canım kafamdakilerin yarısını yazmayı unutmuşum sağol hatırlattığın için :) şimdi şöyleki ilk sürünce hacim veren lipgloss lar gibi minik minik kaşındırıyo. ama öyle deli bi fark olmuyo. benim zaten dudaklarım yeterinde tombik oldukları için öyle bi fark görmüyorum. evet biraz daha dolgun görünüyolar ama o parıltı ve simlerle alakalı bi göz yanılmasıda olabilir. dudakları tombik olmayan birileri varsa kullanan deneyimlerini paylaşsın lütfenn

ya golden rose türk deil mi fashion tv de yabancı modaıların defilelernde golden rose kullanılıo ???

evet canım türk markası ama yavaş yavaş yurt dışına açılmaya başladı.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More