27 Ekim 2009

Severek Kullandiklarim - Aveda

Aveda 78 yilinda Minesota'da kurulmus bir cilt bakimi firmasi. Urunlerinden bircogu organik sertifikali. Ben en sac urunlerini denedim ve cok memnun kaldim. Ozellikle boyali, yipranmis saclara cok iyi gelen urunleri ver. Ayrica kokulari inanilmaz guzel. Hafif cam agaci, biberiye karisimi taze bir koku.

1- Brilliant Damage Control

Banyodan sonra sacimi kurutmadan once fis fis. Sacin isidan yipranmasini onluyor. Fiyati 15$. Bir sise yaklarik 2-3 ay gidiyor. Turkiye'de satan yer varmidir bilemiyorum ama strawberrynet den 35.5 YTL ye temin edebilirsiniz
2 - Damage Remedy Intensive Restrictive Treatment
Yipranmis saclar icin maske. Tavsiye edilen kullanim sekli haftada bir sampuandan sonra saca uygulanir, sicak havlu sarilip 15 dk kadar beklenir, durulanir. Tabii once yikan sonra kurulan sacini sar sonra tekrar banyoya benim isime gelmedi. Banyoda sampuandan sonra sacimi iyice sIkIp bu urunu suruyordum. ondan sonra bekleme suresinde ise body scrub, ivir zivir vs. uygulayip sacimi vucudumu durulayip banyodan cikiyordum. Bir nevi sac kremi gibi kullandim.
Bugune kadar 3 kutu bitirmisimdir en az. 125 ml kutuda olani 26$. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Ayni zamanda bu serinin sampuan ve sac kremide var ancak bana pahali geldi (45-50$ gibi birseydi yanlis hatirlamiyorsam).
3- Smooth Infusion Style Prep Smoother

Islak ya da kuru saca uygulanabilen, sekillendirmeye yardimci, parlaklik ve yumasaklik saglayici.
Avucuma findik tanesi kadar alip, saclarimi kuruttuktan sonra kullaniyorum. Elektriklenmesini de onluyor ayni zamanda. Fiyati 24$. Bir kutusu 3-4 ay kadar gidiyor.

1 yorum:

çok aydınlatıcı olmuş cicim sağol :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More