20 Ekim 2009

MAC Sorceress ve Mystic Cool Kits

Simdi durun bi gulmeyin. Bu halde tabi disari cikmadim. Bir onceki postta bahsettigim MAC holiday eye kitlerini aldigim gun deneme amacli egleneyim dedim. Asagida gorulenlerde bu eglencenin sonucu :)
Bir gozumde Sorceress digerinde ise Mystic Cool var. Ilk niyetim hani yapim asamalarini da cekmekti ama dandik makineye kurban gittiler.






Sorceress. Coook sevdim ben bu kiti. (L) Smokey Eye


Mystic Cool. Digerine gore daha mat bir makyaj oldu. ancak renkler super karisiyorlar birbirlerine

Baska bir postta sadece eyeliner hakkinda yazacagim. Cook basarili.

1 yorum:

ellerine sağlık cnm çoook güzel olmuşlar. ayrıca makinende çok kötü değil. biz ne makineler gördüük :p

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More