24 Mayıs 2010

Update

DSC06304

Sizlere bu yaziyi yeni evimden yaziyorum. Gecen hafta carsamba finaller bitti. Persembe yeni evime tasindim. Ortamda m2ye dusen koli sayisi yogunlukta oldugu icin yeni birseyler paylasamiyorum. Ayrica fotograf makinemin sarji nerede hic bir fikrim yok. Ayakkabilarim ve makyaj koleksiyonum icin efektif cozumler dusunmekteyim ayni esnada. Yaz okulundan ders aldigim icin bu aradaki 10 gunluk tatilde hem ev ile ilgili isleri halledip hemde bol bol eglenmek ve dinlenmek istiyorum. Haftaya sali back to school and back to work gercegi ile yuzlesecegim.

Su aralar en sik kullandigim urun Chanel in noir d'or koleksiyonundaki ikili farin eyeliner tarafi. Duraline ile birlestirip harikalar yaratiyorum. Ayrica icinden cikan fircasindan cok memnun kaldim. Ayninin normal boyundan edinmek istiyorum. Mascara olaraksa Armani eyes to kill in siyahi hangi kutudu henuz bulamadigim icin narsin larger ve longerini birlikte kullaniyorum.  Once uzatici sonra dolgunlastirici. Sonuctan oldukca memnunum.

Physician Formula yeni saplantim haline geldi. Ama bunda bir sorun yok cunku oldukca ucuz. SPF 50li tinted moisturizeri ve bronzerlari beni benden almakta. Onlari da yazacagim bir ara.

Sonracigima bu hafta to the beach cikacak. simdiden butun koleksiyonu ayirttim ama gidip manyak gibi herbirseyi almayacagim. Bekleyelim ve gorelim neler olacak.

Yaz da geldi caktirmadan. Hava gunduzleri oldukca sicak oluyor. Bir an kendimi emekli gibi hissettim bunu yazarken.

Yukaridaki resmi de bu post bos kalmasin diye bulup koydum. Hafizam beni yaniltmiyorsa urban decay farlari kullanarak yaptim.

Baska yazmak istedigim birsey sanirim yok. Birde birde JUST MAKEUP seni seviyoruz demek istiyorum ve bu yaziyi da burada bitiriyorum.

6 yorum:

göz makyajına bayıldım süper olmuş cnm

Sevgili Hande,
Olmayan kirpiklerime denemediğim ürün kalmadığı halde sonuç hep kabak hep kabak :)
İmrendim o kirpiklere. Nazar değmesin.
Neyse, yeni evinde güle güle otur :)
Kolay gelsin sana.
S.Ella

seni de justmakeup'ı da seviyorum :)
hoşgeldin,mutluluklar dilerim yeni evinde

Handecim seni face ten de takip ediyorum ama bloğunda çok özlettin kendini, gözlere ve kirpiklere 41 kere maşallah,acayip seksi,şahane...bizleri postsuz ve reviewsuz bırakma

Kirpiklerrr demek istiyorum once!

Ben de haftasonu tasiniyorum, kolileri doldurmaya basladik, aynen senin gibi kolierin ortasinda yasiyorum:) Ikimize de kolay gelsin.

Ayrica Jm'i ben de cok ozledim:(

allahhıımmm kirpiklerrrr can yakar:))

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More