29 Mart 2010

Armani'de Makyaj Uygulamasi

Iki hafta once evimin yakinindaki Nordstrom'da bir kozmetik etkinligi vardi. Twitter'dan takip edenler resimleri gormuslerdir. Gerci o gun ile ilgili bir yazi da yazacagim ama bir turlu kafami toplayamiyorum.

Neyse o gun benim en favori markam Armani'de makyaj randevumda vardi. O gun sabahtan defile gibi birsey izledik. Daha sonra biraz alisveris ve herkes kendi randevularina dagildi. Bir suru kadin o marka senin bu marka benim kosturup durduk. Konuyu dagitmadan, makyajim yapilmadan once sonra vs fotograflar cektim. Cekemeyen arkadaslara da kapak olmasini arzu ediyorum. Bir insani uzmekten zevk almak nasil birsey acaba onu da cok merak ediyorum dogrusu. Gelismemis karakter bence arastirilmasi gereken bir olgu. Psikologlar sozum size, alin bu arkadaslari inceleyin biz de fistik falan atalim :) Aahhh whatever.

DSC07780
Buyrun efendim ben. Sabah 6'da uyanmis benim 11 sularinda yuzumde sadece nemlendirici olan halim. Kullanilan krem Armani'den Crema Nera olup kendisi 250$ lik fiyatiyla beni benden almaktadir. Sahsen o kremin benim yas araligima uygun oldugunu dusunmuyorum. Ama kirisiklik sorunlariniz varsa degerlendirebilirsiniz. Sahsen Armani'nin kotu bir sey uretme ihtimali oldugunu dusunmuyorum.

DSC07782
Makyaj sonrasi halim. Bu resim flashli cekildi. Yuzumde Armani Lasting Silk fondoten var. Fondoteni Light Master primer ile karistirarak uyguladi yapan kiz. Uzerine micro-fill loose powder surdu sabitlemek icin. Uzerine 3 numarali beige rose renginde sheer blush kullandi. Gozlerimde ise bahar koleksiyonunda cikan signature palet ile birlikte degisik renkleri kullandi. Maskara tabii ki Eyes to Kill. Ruj ve gloss un ise rengini hatirlamiyorum ama siparislerini verdim bu hafta icerisinde elimde olmalarini bekliyorum.

DSC07781
Burada ise flashsiz cekildi. Ben o etkinlikte baya birsey aldim. Aldiklarimin hepsi elime ulasmis degil ama bekledigim urunler de geldiginde. Cok bomba bir Armani Haul yazisi okuyacaksiniz. Kim bilir belki video bile cekebilirim.

Evet bir de bunu sormak istiyorum. Urun yorumlari icin cekilen videolar hakkinda ne dusunuyorsunuz? Yazi okumak mi daha cok hosunuza gidiyor yoksa video mu? Bu arada farkindayim hic video cekemiyorum. Vakitsizlik cidden zor. Ama ilk cektigimde once yuz nasil konturlanir ve allik nasil surulur. Pesinden de kahverengi smokey yapmayi dusunuyorum.

DSC07783
Bu da makyajimi yapan kizcagiz. Cok sevimliydi. Hatta ona "I am so gonna blog this" dedigim de birlikte baya eglendik.

DSC07784
Burada ise my lovely tania. Kendisi Armani'de calismakta olup cok sevdigim bir insandir. Birlikte bayagi egleniyoruz. Her gidisimde bana bir suru sample, bedava urun vs. veriyor. E aslinda versin. Benim orada harcadigim dolarlardan hic bahsetmeyelim bile.

DSC07774
Bu ise urunlerden bir bolumu. Ozellikle lip shimmerlari beni benden aliyor. Yakin zamanda lip waxleri de denemek istiyorum. Farlari ise oldukca kalici ama renk skalasi bir mac kadar genis degil.

Ilerleyen gunlerde daha cok Armani yazisi okuyacaksiniz. Stay tuned.

28 yorum:

handecim twitte okumuştum boşver o insanları sen her kozmetik bloguna dadanıyorlar zaten.
Armani çok güzel bi marka makyajında çok güzel olmuş.

Özledik valla makyaj videolarını da :)
beklemedeyiz.

gule gule kullan cicisleri yavrum, makyaj da super olmus. sana makyaj yapan mua da ne kaş göz var bu arada bittim.

ben tutorial/update/haberlesmelerde video izlmeyi, haul, urun yorumlarinda bol resimli post okumayi seviyorum boyle yakından yakından goruyoruz ya.

hepsinden ote seni ve tabii diger handeyi cok seviyorum, seker kivamindasiniz, boyle oturursam yaniniza, sanki hep tanimisim gibi saatlerce muhabbet eder yavsaklık yaparım gibime geliyor, siz takmayın hicbir seyi..

sevgiler,
makyajli gunler..

makyaja bayıdımm. armani yazısını sabırsızlıkla bekliyorum :)

ben makyaj yapan kızcağızın kolyesini çok sevdim :))
makyaj da çok güzel olmuş ama :)

http://sunsetvillage.blogspot.com/

makyajın çok doğal olmuş gerçi doğal halinden az farklı ve çok bğendim (doğalda güzelsin yani)...daha hiç armani ürünü alamadım ama sayende çok merak ediyorum...benim blog hakkında fikrim ise resim ve yazı ağırlıklı okumaktan hoşlanıyorum ve tabiki bazı makyaj örneklerinin videoları da güzel.. sıklığı azıcık arttırılabilir...sevgiler

Çok güzel olmuş makyaj. Hakkaten MUA'nın kaş göz çok hoşmuş. Ben üürün yorumlarını resimli yazılarla daha çok seviyorum videolar beni sıkıyor. Bu yüzden Tiffany D'yi ilk 5 dakkasını direk atlıyorum mesela :P Makyaj videolarını seyretmeyi seviyorum :)

Aldıklarını güle güle kullan. Bekliyoruz yazılarını...Sevgiler...

canım makyajın çok güzel olmuş, twitter'dan da görmüş ve bayılmıştım zaten :) armani yazını merakla bekliyorum :) saçma sapan yorum bırakan kişileri de internet kırosu olarak görüyorum, önüne gelen internette anonim maskesini takıyor, kendini angelina jolie sanıp millete mesaj bırakıyor yav. bence de bilim adamları internet başında kendini a. jolie/brad pitt sanma sendromunu incelesin. :P

ck sade ve ck güzel bir makyaj olmuş cnm, bunu bir de senden yeni cicilerinle ayrıntılı bir video olarak bekliyorum :)

makyajın çok güzel görünüyor ama o Tania nın dudak kaleminin hali ne yahu

ya bişey desem sanki senin yaptığın makyajlar daha mı güzel ne:) daha profosyonel duruyor seninkiler valla:))

Çok mükemmel bir makyaj, yüzüne de çok yakışmış Maşallah diyeyim canım. Bu arada siyah beta cicişlerine de bayıldım. Sevgiler..

makyaj gerçekten çok şahane olmuş bende nasıl yapıldığını görmek istiyorum videosu da olsun lütfeeen!hem şu cansıkıcı şeyler yazan parazitler de defolup gitsinler beğenilmeyen bi blogun altıyüz küsür izleyicisi olmaz, eksiklikleri bişey kaybettirmez bize.

cok güsel olmuş makyajın. olayı pek anlamadım ben ama ezik insanlar için konuştuğuna degmez. gecen yorum bırakmıştım yuz konturleme ve krem allık videosu ceker misin die... cekecegm demene cook sevindim =] bbye

ahahaha umarım kapak olmustur hande, alemsin cok guldum. ayrıca rimel de gercekten oldurdu beni :P , bnm dandik mac bi ise yaramaz zoom lash bitince kosa kosa gidip bundan alacagım, sana da cok guzel olmus :)

hande senin yaptığın makyajlar daha güzel bence
rimelin de çok güzel ben anca amerikaya gidince alabilicem sanırım

Makyaj çok süper olmuş. Eyes to kill bitiriyor beni:))Armani yazısını sabırsızlıkla bekliyorum.

Yaklaşık 2 3 aydır takip ettiğim ve en çok sevdiğim makyaj bloglardan birisin, çok tatlı ve doğalsın bence, bir giveaway videonu izlemiştim ben onu hatırlıyorum yanılmıyorsam eğer, bir arkadaşın da söylediği gibi sanki senin makyajların daha güzel ya :) gereksiz insanları da hiç düşünme derim sonuçta "tencere tava,herkes ayrı hava" :)), her türlü yazı ve video her daim yolunu gözleyeceklerim arasında olacak.. Sevgiler

Handecim seni face te de eklemiştim,bloğunu büyük keyifle takip ediyorum,çok tatlı ve doğalsın bence,makyaja gelirsek,gayet temiz ışıl ışıl görünüyorsun,armaninin sitesine baktım,sence makyajm ürünlerinin fiyatları kaliteleriyle doğru orantıda mı?Sevgiler

ben senin göz makyajlarını daha çok beğeniyorum hihihi:)))
çok doğal+güzel durmuş maşallah alttaki malzeme sağlam tabiiii.
kahverengi smokey videosunu heyecanla bekliyorum!
bence yazılarınızda videolarınızda çooook güzel. hepsini her duumda tercih ediyorum ben.
sevgiler

bence çok başarılı aldırma sen istanbulda armani maskarayı nerelerde bulabiliriz yada ebayde sahte olmayan güvenilir bir satıcı varmı

Makyaj gercekten hos olmus fakat makyajsiz da gayet guzelsin onu da soyleyeyim. Ozellikle cildin cok guzel gorunuyor.

Herkese cok cok tesekkur ediyorum :)

-ebayde armani mascara satan kimse bulamadim. ama cok isteyenler icin ben alip yollayabilirim.

-cilt bakimi rutinim ile ilgili bir video cekmeyi planliyorum

-armani yazisi cok yakinda geliyor

-benim makyajlarimi daha cok begenmenize sevindim :)

makyajını yapan hatunun, göz makyajı özellikle eyeliner sürümü mükemmel çok hoşuma gitti ama dudaklar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. yaptığı makyaj çok hoş ve ışıl ışıl durmuş. kahverengi smokey heyecanla beklenmekte haberin olsun bence bol bol video ekle bakarak daha güzel öğreniyoruz...ayrıca youtube da hangi makyaj gurularını izleyelim ?

ah gözlerim yaşardı bu ne sevgi kelebekçilikleri,yorumcuklarda nasıl bir dayanışma breh breh,25 yaşındasın ama ne makyajlı ne makyajsız bi halta benzemiyorsun.hep övüleyim hep pohpohlanayım istiorsun.şu suratına bi bak 25 yaşındaki bir genç kızdaki gençliğe ve ışıltıya sahipmi acaba .30-40larında ne hale gelcen inan mrktayım.makyaj çok hoş,makyajsızda çok hoşsun diyenler neye benziolarki seni beğeniolar . herkes ne yazarsa yazsın görünen köy kılavuz istemez koca yanak dombili handecik.

a.jolie

kimse zaten burda birbirine güzellik kraliçesi gibisin süpersin senin üstüne güzel tanımam demiyo a.jolie arkadaşım. biz makyaja bakıyoruz ürünlere bakıyoruz yorumlar paylaşıyoruz hande güzel ayşe çirkin diye değerlendirmiyoruz olayı.makyaj blogu arkadaşım güzellik yarışması değil...

@gul - ben youtube da queen of blending, xparkage, allthatglitters, tiffanyd, pixiwoo, panacea nin videolarini seviyorum. tavsiye ederim :)

bu mini mini anonimcik burayı mesken tutmuş galiba, gelip gelip şöylesin böylesin hede hödö diyor ama buradan kopamıyor. :D

makayjın güzel olmuş.makyajı yapan kızın makyajınada bayıldım :)göz makyajı süper görünüyor.
bende armani luminous silk fondöten almayı düşünüyorum ama renk konusunda çok kararsızım. 4.5 ve 5.5 arasnda kaldım...armanide 5'le biten sayılar sarı alttonlu mu ?

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More