25 Mart 2010

MAC Give Me Liberty of London - Part 3 - Lips- Dudaklar Vol II +18

Bu post her ne kadar urun tanitimi icerse de benim bazi kisisel dusuncelerimden oturu +18 kategorisindedir. Anneler teyzeler ablalar kizimin ahlakini bozuyorsunuz sorumlulugu almiyorum. Kucukler okumasin.

DSC07591
Hatirlarsaniz Give Me Liberty of London koleksiyonunda almadigim iki glossta aklimin kaldigini yazmistim. Iste ben gittim o ikiliyi de aldim. Begendigimi zannediyorum ama bilemiyorum da ayni zamanda. Azicik suursuz bir donemdeyim. Ama keske izmir kofte olsa da yesek :)


DSC07630
 Isimleri Different Groove ve Frankly Fresh

  DSC07614
Bu gordugunuz Frankly Freshe ait olmakla birlikte guzel nude bir ton oldu benim icin.

DSC07615
Different Groove icinse oh yeah baby demek istiyorum. Annem iddiali bir renk bu. Hem de oyle boyle degil. Hani kirmizi ruj gibi degil cok vampirella. Hani sur bunu git Edward yesin seni. Bu arada ben bir turlu Jacob mu Edward mi bilemiyorum. Sahsen ben sarisin erkek pek sevmem. Jacob zavallim ne tas cocuk yahu. Ama daha cok kucuk. Valla utaniyorum ona bakarken, ayip hande diyorum aklindan neler geciriyorsun. Ahh o son filmde bole yari ciplak kosusu.  Gerci sarisin sevmem dedim ama Anakinin yataktan kalktigi sahnede gonlumun tacidir. Sawyera biterim ama Sayid benim icin bir baska. Kivanc sevmem Kenan isterim. Daha sayiyim mi?18 yasindan kucukler okumayin bakayim ablanizi. Edward da romantik garibim her genc kizin ruyasi. Bence Jacob un vucuda Edward ruhu baglayalim sonra gecer karsisina bir dolarlari yapistiririz. E tabi biz bunu yaparken o da armut toplamasin soyunsun.Feristahin fentezi dunyasindan uzaklasip biz gene makyaj neyin onlara bakalim. Ne diyordum bu gloss altin pariltilariyla beni benden aldi. Surmek icin firca ve dudak kalemi tavsiye ediyorum. Benim yukarida yaptigim gibi loburt diye fircayla dudaga dalmayin efendim. Sonra da uyarmadi demeyin. True Blood carpar valla. (bak gene konuyu vampirlere getiriyorum)

DSC07628
Swatchlari ise bu sekilde

20 yorum:

ayy Hande cok alemsin;-)) Konuyu nereye baglamis;-)))

"Bence Jacob un vucuda Edward ruhu baglayalim sonra gecer karsisina bir dolarlari yapistiririz"
bittim bu cümleye yaaa :) Harikasın sen yaaa handee...
Benimde nude tonundaki glossa dolarları yapıştırasım geldi şimdi yaaa :)tam yazlıkk..

ahaha=D sabah sabah baya güldüm =P handecim gunde 10 kere blogunuza bakiyorum yeni post var mi diye. cok seviyorum sizin blogu =] bi ricam olacaktı senden : Bu yüz konturleme nasıl yapiliyor? Bi de krem alligi fircayla nasil uygulariz? Bunlari içeren bi video hazırlayabilirsen cook sevinirim =]

ahaha öldürdün beni msabah sabah allah iyiliğini versin :D Ben de seninle aynı fikirdeyim ama rujlar konusunda diil ;)

Ahahah süper +18 diil ya ben de ne sandım başlığı görünce xD frankly fresh tam benim tarzım, 500 tane benzer rengim var ama ayarım yok, kesin almalıyım :D

süpersin ;)
tabi macler de öyle..

yürü be hande, yapıştıralım dolarları haha :))))

Bence Edward olsunnn, sora kenan olsunnn , sora sawyer olsun , Dawid boreanaz olsun (her ne kadar vampir avcısı olsada :) yanında birde justin olsun bla bla blaa :) bu arada frankly fresheee bittim çok harikaaaa :)..

AAA bide düseltme yapıımmm :) David boreanaz vampirrrr amaaaa aynı zamanda avcııı :))

koptum koptum:) ne demişler hande sarışının adı esmerin tadı :P iidr esmer:P

canım ne güzel olmuş yazın güldürdün beni:) güle güle kullan tatlı ikiside süper gelsin edward yesin seni bendemi alsam ne dimi:)

ahahah hande yani hislerime tercüman olmuşsun özellikle jacob ve yarı çıplak koşuşu konusunda :D

aha kizlar kizlar icim sizlar. burada tas erkekler konusunda mutabik kaldigimiza cok sevindim.
her birinin yeri ayri gonlumde.

Evet frankly fresh hos bir nude color. temptalia da bu koleksiyonun alinmasi gerekenler listesine koymus zaten :)

bu arada anladigim kadariyla siz sevdiniz benim catlak postlarimi. yazarim ben size seve seve

ben çok sevdim hep yaz böyle :D

yahu bu give me liberty of london eski bi koleksiyon mu?bu seriden sitede görüp beğendiğim bikaç farı alayım diye taksim mac e uğradım."aaa o ne be?" der gibi baktılar yüzüme.hatta der gibi bakmakla kalmayıp dediler.öyle bişey yok bizde,eski koleksiyon o vs. dediler. halbuki ben de ne kadar mutluydum ilk mac alışverişimi yapacağım için.çok mu geriden takip ediyorum mac gündemini anlamadım ki.hevesim kursağımda kaldı.öff pöfff.

@marjo - emrin olur bebegim :P

@zegoba - ahaha cidden bu turkiye mac in egitime falan ihtiyaci var. bu koleksiyon amerikada gecen hafta cikti. turkiyeye onumuzdeki ay belki gelir. hatta gelirmi bilmiyorum. ama sen geriden takip etmiyorsun, mac mualari yaptiklari isle ilgisiz.

ya bak yıllardır aklıma gelmamişti o anakinin yataktan kalkma sahnesi, off ya aklıma getirdin şimdi:))yazı da çok güzel olmuş bu arada.bu glosslara bakmaya niyetim yoktu ama gidip bakıcam bu yazıdan sonra.

heheeeee süper :) çok eğlendim bravo Hande!

AHH ELMA ŞEKERİ BEN SANA İZMİR KÖFTE YAPIYIM SEN BU HALLERDEN BİR AN ÖNCE SIYRIL BİR AN ÖNCE:) İZMİR KÖFTENİN YATIŞTIRICI Bİ ETKİSİ VAR BİR İZMİRLİ OLARAKK SENİN BU DÖNEMİ ATLATMAN İÇİN YARDIMCI OLUM BARİİİ :)

@bloom - ayy o sahne efsaneee hic aklimdan gitmiyor.

@sim - ne mutlu sizi guldurebiliyorum

@hayal perest - kuzum izmir kofte o kadar yolu gelir mi?

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More