19 Temmuz 2010

MAC Digipops - Dazzle Lipsticks

DSC08722

Ikinci bolumde rujlar ile birlikteyiz. Resimlerde elimden geldigince isiltili, parlak hallerini cekmeye calistim. Iclerindeki sim orani inanilmaz. Surdugunuzde azicik puturlu bir yapisi var. Ancak kesinlikle rahatsiz edici degil.
En begendiklerim Hot Sass, Troublemaker ve Baby's on Fire oldu.
Bu rujlari ve bir onceki yazidaki glosslari Turkiye'de bulmaniz mumkun olmayacaktir. Ya amerikadan iste vs. yoluyla nordstrom'dan alabilirsiniz veya ebayden arastirabilirsiniz.

DSC08701

DSC08702

DSC08703


DSC08715

DSC08714


DSC08719

DSC08716

DSC08708
DSC08706

DSC08710

DSC08709



6 yorum:

Bu koleksiyon benim dikkatimi bile çekmemişti, çünkü simli rujları sevmiyorum. Ama şimdi sen yazınca kıymete bindi. Manyak mıyım neyim? Güle güle kullan hepsini Handesi =)

İlk gruptakiler en sevdiğim renkler :) güle güle kullan canım..

Dudakta çok mu ışıltılı/parlak duruyorlar acaba ?

Hande bunlar resmen sadece simden yapilmis gibi;-)) Cok ciciler cook. Gule gule kullan. Farlar sonuk kaldi bu isiltili rujlarin yaninda...

win-win'e bayıldııııım! <3 güle güle kullan canım!

ny tayken alasim gelmisti bunlari ama simli yapisindan korktum vazgectim! hani boyle puturrr puturrr gibi geldi...

ama fotolar da nasil guzel cikmis allahim :) gule gule sur bebek!

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More