29 Temmuz 2010

NARS 2010 Sonbahar Koleksyonu


Selamlar
Daha yaz bitmeden sonbahar koleksyonlarını almaya başladık. Nars'ın 2010 sonbahar koleksyonunda 2 far duosu, 3 tekli far, 1 allık, 1 kalem far, 1 lipgloss ve 1 ruj bulunuyor. Ben bunlardan 1 duo, 2 tekli far ve 1 allık almayı tercih ettim.



Yukarda gördüğünüz Rajasthan isimli far duo su yeni aşkım. Bu koleksyondan tek bir şey alacaksanız bunu alın derim. Sanırım bu sene makyaj çantamın vazgeçilmezlerinden olacak bu duo.







Tekli farlardan Mangrove, frost bir yapıya sahip. Çok bulunmaz bir renk değil. Fakat pigmentasyonu ve kolay sürümü yüzünden bu tarz renkelerden hoşlananlara tavsiye ederim.




Çok sabırsızlıkla beklediğim Daphne maalesef kırık geldi :( Resmini çekmeden önce mümkün olduğunca derli toplu bir hale getirmeye çalıştım. Kusura bakmazsınız artık :) Bu far mat bir far ve pigmentasyonuda oldukça iyi. Piyasada düzgün mor bulmak çok kolay olmuyor. Özellikle matlarda.
Eminim dışarda bir yerlerde daha iyisi vardır ama mükemmeli bulana kadar mükemmele yakınlarla idare ediyoruz :)







Ve gelelim koleksyonun tek allığına. Douceur allığın ismi. Oldukça mat bir yapısı var. Öyle sheer ya da shimmery değil. Yukardaki resimde ten rengimle karşılaştırdım. Allığı biraz yedirdim parmağımla genel bir fikir verebilmek için.



Evet hanımlar. Bu koleksyondan aldıklarım bu kadar. Tekrar söylüyorum. Duo lara bir bakın :)
Mucx mucxx
hnd

7 yorum:

ahhhh cok guzellermis yahu! uzun zamandir nars koleksiyonlarina bakmamisim... gule gule kullan canimcim :)

duo far hakkatten de guzelmis :D sonbahar renkleri belli oldu!

karameltadinda.com

rajasthan kesinlikle favorim!! kirik gelen far icin üzüldüm ama iyi toparlami$sin :) güzel günlerde kullan :)

Tam aradığım mor rengiymiş Daphne! MUFE'de benzer bir renk var ama sırf 1 far için myus siparişi vermeyi gözüm almıyordu. nars seçeneği süper oldu ;) hepsi çok güzelmiş, güle güle kullan handecim :)

@caramel83: sen de bir bak :D

@ChunLi Beauty: sağol cnm ^^

@MarjoOnTheBlog: MUFE unkini ben de çok denemek istiyorum. Siperiş verirsem haber veririm sanada.

güle güle kullan hande, ben de allığı alayım diyordum ama çok matmış, paslamaya karar verdim.

benim gozum ciktigindan beri bunlarda.Ben bir vakit bulup cikabilirsem iki duosunu, ve diger tekli farlari almak istiyorum. Ha birde kalem farini( rengine bayildimda ).
Dudak urunleriyle su aralar pek aram yok neyseki :).

kirik gelmesine cok uzuldum. gule gule kullan.

@Makyaj Cantam: sğl cnm

@Mom of Twins: sağol. sen de güle güle kullan şimdiden :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More