18 Temmuz 2010

MAC Digipops - Dazzleglasses

Merakla bekledigim MAC koleksiyonlarindan biriydi Digipops. Kendileri Nordstrom Exclusive olarak nordinin anniversary haftasinda piyasaya ciktilar.

DSC08723

Bu glosslara ulasmam biraz caba gerektirdi. Tahminen haziran basi gibi pre-sale etmeye basladilar bunlari. Bende gittim siparisimi verdim. Dediler bunlar 2 temmuzda presale icin ship edecek (bak simdi boyle presale ship etmek falan diyorum turkce hassas arkadaslar alinmasin, thats how i roll babe de diyiverem gari :) Neyse bana bi telefon geldi temmuz 2de bazilari our of stock. Ben tabi bi dellendim. Cuneyt Arkin gibi MACi basmaya gittim. Karamurat benim seklinde elimdeki sari kagidi sallayip ama benim presaleim vardi bu ne aymazlik bu ne kendini bilmezlik cemkirmelerime gectim. Megersem bu salak nordi bunlari online olarak da presale e acinca ellerinde tukenmis. Dazzleglass kitligina kiran girdi ya dedim bir an kendime yap bir artistlik istemiyorum sizin rujunuzu de git. Ama ne mumkun azizim. Zira ornek olarak oraya konan rujlar glosslar cilgin sparkly goruntuleriyle beni benden almakta. Velhasil, dediler bana bugun git 15 gun sonra gel. Simdi biz bunlari sana satmiyoruz. MAC degil devlet dairesi. Sozun ozu gectigimiz cuma sonunda benim oldular. Boyum uzadi mi? Yok ama bak simdi gorunce kesin bayilacaksiniz cunku cok guzeller :)

DSC08687

DSC08688

DSC08693

DSC08691

DSC08690

DSC08689

DSC08695

DSC08696

DSC08698

Ikinci bolumde de dazzle lipstickleri yani bu koleksiyondaki rujlari yazacagim.

8 yorum:

türkçe hassas diye tabir ettiklerinden değilim ama konuşurken dil kaymasıyla yazarken el kayması bir değildir. pre-sale yerine önsatış demek çok mu zor gerçekten anlamadım, kusura bakmayın.

çok güzeller ya güle güle kullan tabi sen bunları zor aldığına göre Tr'ye daha gelmemiştir dimi :(

Utterly Posh müthiş bir dazzle.

Tek kelimeyle muhteşem, tüm çabalara değmiş :)

@emel yilmaz - eger farkettiysen oturup da duzgun - kompozisyon stili bir bicimde yazi yazmiyorum. Nasil konusuyorsam onu yaziya dokuyorum. Amerikada yasiyorum. hayatimin %80i inglizce konusarak geciyor. presale e onsatis demem icin iki saniye harcamam lazim cunku aklima onsatis diye hayatta gelmiyor. hatta bu mesaji yazarken ozellikle tamamen turkce yazmak icin ozel bir caba sarfettim. ve inan kendimi inglizce konusurken daha rahat hissediyorum. ve sakin bunun poposu kalkmis vs. diye dusunme. Bu sadece insanin kendini nasil sartlandirdigi ile alakali.

@neptun - sagol :)

@tubiss - bunlarin turkiyeye gelme sanslari oldugunu dusunmuyorum. Cunku nordstrom a ozel bir koleksiyon, normal maclerde satilmiyor

@charming - evet bende bugun onu surdum hihi :)

Handecim güle güle kullan cicişleri, dazzle l/s yazılarını da bekliyorum. Senin swatch'lara göre ebayer modunda takılıciim mecbur. :))

yok abicim artik dazzle almicam :/ gecen gun baktim kiyip da kullanmamisim hicbirini dogru durust! benim gibi salako var midir :) sirf cok guzeller diye kullanmiyorum yaaa!

sen gule gule keyifle sur e mi :)))

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More