29 Ekim 2010

La Mer- Eye Balm Intense



Selamlar

La Mer'in yeni lansmanı olan The Eye Balm Intense hakkında bir basın bülteni aldık. İlgilenenler için paylaşmak istiyorum. 2-3 gün daha birikmiş basın bültenlerinin postlarını görebilirsiniz. Ama daha sonra ürün yorumlarına devam edeceğiz. Merak etmeyin :)

Bu göz kremi genel olarak hassas göz çevresini yeniden canlandıran ve cildin doğal yenilenme sürecini hızlandırmaya yardımcı olan bir ürünmüş.

'The Eye Balm Intense, cildi olağanüstü bir serinlik hissi ve saf nemlendirme özelliği ile anında rahatlatır. Kullanımla birlikte, çizgi ve kırışıklıkların görünümünde azalma fark edilir. Gözle görülür derecede şişlikler azalır. Daha dinç ve parlak bir görünüm ortaya çıkar. İleride oluşabilecek hasarlara karşı göz bölgesi güçlenir, daha genç, yumuşak ve aydınlık bir dörünüme kavuşur.'

Ürünün özel bir aplikatörü var ve onunla uygulanması tavsiye ediliyor. Ürünün fiyatı 340 TL.

İlgilenenlere duyurulur!!! Ürünü deneyenler fikirlerini paylaşırsa seviniriz :)


hnd

2 yorum:

Keşke ona harcayabilecek 340TLm olsa=(
Gerçi olsa ben muhtemelen onu MAC e yatırırdım :D

@Afush: hehe ona bir şey diyemiyorum. ben de senin gibiyim :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More