5 Ekim 2010

MAC Venomous Villains - Dr. Facilier

DSC09246
Dr. Facilier'den sadece iki sey aldim. Biri bence VV'nin en basarili urunlerinden bir tanesi, digeri ise cok sevdigim Greasepaint stick aka GPS. 

DSC09247
Truth and Light Magically Cooling Liquid Powder diye geciyor. Daha once buna benzer bir sey gormedigimi itiraf etmem lazim. Bildiginiz toz, elime surdugumde islak, soguk hisler birakiyor. Cok ilginc. 

DSC09248

DSC09249

DSC09250

DSC09251
Bu urunu highlighter - aydinlatici - olarak kullanabilirsiniz. Baska ne icin kullanilir aciksasi benimde pek aklima gelmiyor cunku rengi oldukca acik. 
Bu koleksiyonun icinde bu urunun bronzer versiyonu da vardi. Rengi bana koyu geldi. Ayrica bronzeri toz halde kullanmak bana cok efektif gelmiyor. O sebeple onu es gectim. Ama bunu herkese tavsiye ederim.

DSC09252
Elimin sag tarafinda Truth and Light var. Sol tarafta ise hicbirsey yok. Gordugunuz uzere hafif bir isiltisi var.

DSC09254
Bunu nasil surerim derseniz bence en pratik parmakla surulur. Ya da klasik highlight fircalariyla.
Ozetle imkaniniz varsa denemeniz gerekir.

DSC09257
French Quarter icinse soyleyebilecegim fazla bir sey yok. Icinde isiltilar olan far bazi ya da tek basina far olarak kullanabileceginiz bir kalem. Ben begendim.

DSC09259

DSC09260

DSC09261

DSC09262

DSC09267

DSC09270

1 yorum:

güle güle kullan,french quarter çok güzel görünüyor,bayılıyorum bu renge!cool powderlar kullanışsız yine de öyle güzel yapmışlar ki insan süs diye alıp tutmak istiyor :)favorim bite of an apple allık ve beware lipstick bekliyoruz bakalım,görüşmek üzere :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More