6 Ekim 2010

Eylül 2010 Favorilerim (by hnd)

Selamlar
Geçen ayki favorilerimi paylaşmak istiyorum bugün sizlerle. Birkaç gün gecikti ama olsun artık o kadar :)


eylülface


YÜZ:

  • Inglot- Under Makeup Base
  • MAC- MSF Natural- Medium
  • MAC- Rhapsody in Two
  • MAC- Studio Finish Concealer
  • Body Shop- Baked to Last Bronzer
  • Hard Candy- Living Doll
eylüleyes


GÖZ:

  • Urban Decay- Primer Potion
  • Urban Decay- 24/7 Glide on Pencil- Zero
  • Urban Decay- Big Fatty Mascara
  • MAC- Mystic Cool Eye Shadow Palette
eylüllips

DUDAK:

  • NARS- Turkish Delight
  • MAC-Soft Dazzle Dazzleglass Creme

hnd

5 yorum:

bahsetmek sadece isimlerini yazmak mı?

Haklısın. Dikkat etmemişim. Düzelttim.

inglot'un bazından memnun musun?bende kullanıyorum ama başka alternatif bulamadığım için onu aldım:)karşılaştırma yapabilir misin?

@pembe fiyonk: oldukça memnunum. bu hafta review unu yazarım.

nars turkish delight hakkında ne dşünüyorsun peki? geçen sipariş ettim ama emin olamadım.. ben esmerim bende yoksa soğuk mu durur? :S

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More