5 Temmuz 2011

Update

Selamlar :)
Çooook uzun zaman oldu yazmayalı. Hande'ye ve bana gelen yorumlardan dolayı genel bir update yapma ihtiyacı duydum.
Öncelikle şunu söyleyeyim. Blog yazmayı bırakmış değiliz. Hande taşındı ve iş değiştirdi. Yeni işide çok zamanını alıyor ne yazıkki. Bu yüzden bloga zaman ayıramıyor. Bir süre daha böyle gidecek gibi görünüyor. Bakalım...
Bana gelecek olursak... Öncelikle çok ağır bir sınav dönemi geçirdim. Hocalar sağolsun programlarına sadık kalmadıkları için bütün ödevler final dönemine kaldı. Yani özetle pilim bitti. Okul kapandıktan sonra yaz okuluna kadar 3 haftalık bir tatilim vardı. O süreyide kendime ayırdım.
Biliyorum çok boş kaldı buralar. Ama ikimizin birden yazamıyor oluşu şanssızlık oldu biraz. Bu konuda sitem etmekte haklısınız ama blog yazmanın bizim için bir hobi olduğunu unutmayın lütfen. İkimizinde profilinde profesyonel blog yazarı yazmıyor. Yani bu bizim işimiz değil. Bu konuda anlayışlı olmanızı rica ediyoruz biraz.
Bunun yanında yurtdışından kozmetik alışverişine gelen yasak çok canımı sıktı benim. Son paketim gümrüğe takıldı ve alabilmek için 2 gün gümrükte süründüm resmen. Bildiğiniz gibi ben aldığım kozmetiklerin büyük bir kısmını Amerika'dan alıyordum. Blogu bir kenara bırakın, bir kozmetik delisi olarak bu beni ne kadar üzdü, ne kadar şevkimi kırdı onu da düşünün. Yazılmayı bekleyen ürünlerimin çoğu Türkiye'de satılmıyorlar. Onları yazmaya devam edeceğim çünkü bu saçma yasağın bir gün kaldırılacağını umuyorum.
Bloga kesin dönüşüm 1-2 haftayı bulacak. Bu süre içinde maillerinize, yorumlarınıza cevap vereceğim. Ayrıca yazdığım ve yazmadığım ürünleri ayırıp biraz organize olmam gerekiyor çünkü her şey birbirine girmiş durumda. Ben o işleri düzene koyana kadar basın bültenleri koyacağım.
Yine kaptırdım kendimi. Çok uzun bir yazı oldu. Buraya kadar okuyabildiyseniz alkışlıyorum sizi :)
Bu süre içinde yazmamı istediğiniz yazı, yapmamı istediğiniz makyaj, çekmemi istediğiniz video vs varsa, yorum bırakabilir, mail atabilir, twitter dan ya da fromspring den bana ulaşabilirsiniz.
Yakında görüşmek üzere..
Sevgiler

hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More