27 Temmuz 2011

John Frieda- Frizz-Ease Straight Ahead Daily Shampoo / Conditioner



AZ ZAMANDA ÇOK BAKIMLI SAÇLAR!

Önemli bir davete katılacağınızda, erkek arkadaşınız ile yemeğe çıkacağınızda veya bir toplantı öncesinde saçlarınızın fönlü ve düzenli görünmesine özen gösterenlerden misiniz?

Öyleyse hayalini kurduğunuz saçlara ulaşmanız için, size zahmetsiz bir önerimiz var!

İşte John Frieda’dan zor şekil alan, elektriklenen ve kabaran saçlarınızı pürüzsüzleştirip bir arada tutmaya, parlak ve düz saçlara kolayca sahip olmanıza yardımcı olacak muhteşem iki ürün!

Düzleştirici Etkili Günlük Şampuan ve Bakım Kremi içeriğindeki saç düzleştirici kompleks, nemlendiriciler ve elektriklenme karşıtı silikon ile özel olarak üretilmiştir. Saçlarınızı şampuanlama ve bakım esnasında düz şekillendirmeye hazırlar. Elektriklenen ve kabaran saçları pürüzsüzleştirmeyi ve parlatmayı destekler. Profesyonelce düz şekillendirilmiş saçlara hızla sahip olmanız için ilk adımı oluşturur. Günlük kullanım için idealdir.

John Frieda Frizz-Ease Straight Ahead Daily Shampoo / Conditioner

Düzleştirici Etkili Günlük Şampuan / Bakım Kremi Fiyatı: 22 TL



-Bu bir basın bültenidir.-


hnd

3 yorum:

Peki bunu kullanan var mı? İşe yarıyor mu ki acaba? :/

Begüm
http://www.pinkbubu.com

Jf ürünleri'ni çok severim bu seriyi hiç denememiştim merak ettim

@Begüm: Bilemiyorum. Henüz deneme fırsatım olmadı ama elimdeki şampuan&saç kremini bitirince almayı düşünüyorum.

@kozmetikperisi: Ben de merak ediyorum. Lush'ın ürünleri gibiyse harika olur. Fiyatları çok daha uygun nede olsa.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More