22 Mart 2012

Estee Lauder- Advanced Night Repair Serum


Selamlar
Geçenlerde youtube'dan Bzibonjof bu ürünün yazısını yazmamı istemişti. Daha fazla geciktirmeden halletmek istedim :)
Biliyorsunuz uzun süredir kullanıyorum bu serumu. Arada başka serumlarda denediğim oldu. Bu tarz yaşlanma etkilerini geciktirici ürünler için aslında söylenecek pek fazla şey olmuyor. Sonuçta etkilerini hemen görmüyorsunuz. Ben bu tarz ürünlere 'geleceğe yatırım' gözüyle bakıyorum :) Yani bir günde yüzünüz sıkılaşıp, kırışıklarınız kaybolmuyor ama ilerki yaşlar için bir tür koruma oluyor.
Bu serumu severek kullanıyorum. Hatta bitmek üzere. 2 boy mevcut bu üründe. 30 ml si 175 TL, 50 ml si ise 265 TL. Fiyatlar el yakıyor maalesef.
Ürünün kapağında damlalık var. Bir pompa ürün tüm yüzünüz için yeterli oluyor. Bu yüzden uzun süre yetecektir bu ürün size. Almaya karar verirseniz bu şekilde avutabilirsiniz kendinizi :)
Ürünün rahatsız edici bir kokusu yok bence. Çok hafif, taze bir kokusu var. Bu serumun en sevdiğim yanı, diğer serumlar gibi yüzünüzü germiyor oluşu. Mesela elimdeki serumlardan birini kullandığım zaman 'Nemlendiricim nerdeeeeeee?!?!?!?' naraları atıyorum evin içinde. Bu üründe kesinlikle öyle bir şey olmuyor.
Ürünün kullanımı ise şöyle: Sabah ve akşam, yüzünüzü temizleyip tonikledikten sonra bu serumu uygulayıp, üzerine nemlendiricinizi sürüyorsunuz. Ben maalesef çoğu zaman kullanmayı unutuyorum serumu. Bir düzene oturtsam artık ne güzel olur...
Söylediğim gibi bu tarz ürünler için söyleyecek çok fazla şey bulamıyorum. Aranızda kullananlar varsa fikirlerini bizlerle paylaşırlarsa seviniriz :)

hnd

6 yorum:

ama fiyatı çok değilmiş:) yani rakam olarak çokta serumların fiyatları astronomik olabiliyor 50ml için fiyatı gayet iyi çünkü bu çok sevilen ve de önerilen bir serum ben de denemek istiyorum daha sonra
Dermalogica'nın yeni çıkarttığı serumu 15ml ve 240lira nerdeyse 3katı fiyata yani:)

neostrata kullanmayı 1 aya kadar mecburen bırakacagım. bir sonraki kışa kadar kullanacagım yenı ürünler arayışındaydım aslında. incelemem lazım :)

bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com

Fantastic serum!!!
Besos, desde España, Marcela♥

evet miktar olarak bakınca için rahatlıyor biraz. ama bir seruma bu kadar parayı verdiğimi duyunca beni kesebilecek insanlar tanıyorum :D alıştık pahalılığa... :/

tester fln bulabilirsen dene derim. :)

yo estoy de acuerdo ^^

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More