28 Mart 2012

MAC- Chenman Koleksiyonu

Selamlar
Geçenlerde MAC birkaç koleksiyon birden çıkarmıştı biliyorsunuz. Bu koleksiyonlardan aldıklarımı sizlerle paylaşmıştım. Bugünden itibaren her gün bir koleksiyonu daha detaylı bir şekilde ele alıp fikirlerimi sizlerle paylaşacağım.
Chenman koleksiyonunda 2 ruj, 2 lipglass, 3 mineral far, 1 aydınlatıcı, 2 oje, 2 pigment ve ufak tefek birkaç şey daha vardı. Ben bu koleksiyondan sadece 1 ruj ve 1 oje aldım.
Bu koleksiyonda ürünler normal paketlerinde ve kutularında. Sadece ek olarak, normal siyah kutuları özel tasarım kutuların içine koymuşlar.


chenman1

Rujların kutuları böyle...

chenman5


chenman6

Benim bu koleksiyondan aldığım ruj Force of Love oldu. Son çıkan koleksiyonlara baktığımızda buna benzer başka renkler de olduğunu görüyoruz. Onları da aldım ve ilerleyen günlerde bir karşılaştırma fotoğrafı koyacağım bloga. Force of Love matte bir finish e sahip (Türkçe'ye gel..). Ben MAC'in mat rujlarına bayılıyorum. Dudakları kurutuyorlar ama kalıcılıkları çok iyi. Benim gibi çatlak dudaklarınız varsa mat rujlara daha çok yönelebiliyorsunuz duruş açısından. Bu arada aklıma gelmişken söylemeliyim ki, son koleksiyonlardaki rujları dudaklarımda çekemedim. Haftalardır dudak bakımımı çok ihmal ettiğim için ve aşırı stresten fare gibi kemirdiğim için resimler pek iç açıcı değiller maalesef.

chenman7


chenman2

Ojelerin kutuları ise böyle...


chenman3

Bu tarz renkleri ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz... Bu ojeye beni çeken şey, lacivert gibi görünüyor olmasına rağmen mora çalıyor oluşu. Pigmentasyon ve sürüm açısından ekstradan bir sorun çıkarmadı benim için.

chenman4


Bu iki ürünü de çok severek aldım ve oldukça memnunum. Eğer hala bulma şansınız varsa gidip bir bakın derim.

Chenman'den sizler neler aldınız??

hnd

5 yorum:

Ben bu koleksiyonu pas geçtim ya... Bir türlü beğenemedim nedense.
Ama şimdi sende görünce, alsa mıydım acaba dedim.
Gözüm doymuyor :) Güle güle kullan!

Begüm
http://www.pinkbubu.com

Rujun rengine bayıldım :)

ojenin rengine bayıldım.
güzel günlerinde kullan..

teşekkür ederim :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More