8 Mart 2012

Project 50 Pan

Selamlar

Geçenlerde kozmetikdosyası'nın Project 22 Pan video sunu gördüğümde ilk tepkim 'Aaaa... Project 10 Pan diye bir şey vardı...' demek oldu. Daha sonra kendisinin 22 ürün bitirme kararını görüp 'Helal olsun!' dedim. :)
Beni youtube'da takip edenler bilirler, son zamanlarda çoooook alışveriş yaptım. Sık sık alışveriş video'su koyuyorum youtube'a. Henüz yayınlamadığım 2 alışveriş video su daha var :( Bu duruma bir son vermek adına çıtayı biraz yükseltip Project 50 Pan yapma kararı aldım. Başta 10 ürün bitirmeyi hedeflemiştim ama dibinde azıcık kalmış bir sürü ürünüm olduğunu farkettikten sonra sayıyı 50'ye çıkarmayı uygun buldum. Bitirilecek ürün sayısı çok olduğu için kendime biraz açık kapı bıraktım. Son kurallarım şöyle:

-50 ürün bitmeden kıyafet ve kozmetik alışverişi kesinlikle yapmayacağım. Acil ihtiyaçlar hariç tabi. Örneğin geçen gün makyaj temizleme mendili almak zorunda kaldım. Son istisna ise sınırlı üretim şeyler. Mesela MAC bu hafta bir sürü koleksiyon çıkarıyor. Ordan almak istediğim şeyler var. Onları alacağım. Ama bu alışverişlerde mümkün olduğunca kendime hakim olmayı planlıyorum.

Project 50 Pan yapma kararı aldığımdan beri 14 ürün bitirdim bile. Dibinde azıcık kalmış bir sürü ürünüm var derken ciddiydim :) Ara ara bitenler video su çekip bitirdiklerimden konuşmaya değer gördüklerimi sizlerle paylaşacağım. Geçenlerde youtube'da bir bitenler video su çekmem istenmişti. Çektim ama haftaya yayınlayabilirim sanırım.

Yeni ürün bitirdikçe blog yazılarımın altına not düşüp merak edenlerinizi haberdar edeceğim gidişattan.

Bana şans dileyin!! :)

Project 50 Pan: 14/50

Not: Üniversiteden arkadaşımız Pırıl'ın bloguna bir uğrayabilirseniz sevinirim. Hoşunuza gideceğini umuyorum... TIK TIK!!!

Not: Topshop alışveriş video m için buraya bakabilirsiniz.

hnd


6 yorum:

Hande çok büyük bir proje olmuş bu yaa başarılar :)
ürünler bittikçe çok mutlu oluyor insan
beni de gaza getirdin 22 bittikten sonra 30- 40 filan mı yapsam ne yapsam:))

Mac'ten neler alacaksin bilgi verirmisin :)

:))Cnm cok tesekkur ederim

valla ben senin gibi dolu ürünlere hiç el sürmedim. kafayı yerim yoksa.. :D senin ürünlerin miktarları benimkileri katlar :D

mac haul video su senin için geldi. umarım hoşuna gitmiştir :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More