19 Mart 2012

MAC- Daphne Guinness Ojeleri

Selamlar
MAC'in Daphne Guinness koleksiyonunu hatırlarsınız. Geçerlerde basın bültenini yayınlamıştım. Koleksiyondaki ürünler için buraya bakabilirsiniz. Yakında Elca'da da satılmaya başlar kalan ürünler sanırım. Bu yazı çok gecikti biliyorum ama çoook uzun zamandır ojesiz dolaşıyorum. Ayrıca evde oturmaz oldum. Sürekli dışardayım... :/ Yakında eski düzenime dönerim merak etmeyin.
Neyse... Koleksiyondan sadece 2 oje aldım ben. Onları paylaşmak istiyorum sizlerle.
İlk oje Endless Night. Creme yapıda bir oje. Rengi çok tarzım değil biliyorsunuz. Bu ojeyi daha çok annem için almıştım. Kendiside bayıla bayıla kullanıyor zaten. Çoğunuz böyle renkleri tercih ediyorsunuz biliyorum. Ama bu ojeyi pek tavsiye edemeyeceğim sizlere. Öncelikle MAC ojeler 26 TL. Çok daha ucuza aynı rengi bulabilirsiniz Flormar'da ya da Pastel'de. MAC ojelerin fiyatlarına çok takılmıyorum ama 26 TL verdiğim zaman, oje çok sıradan bir renkse, en azından formülünün çok iyi olmasını bekliyorum. Ama bu oje beklentilerimi karşılamadı. Pigmentasyonu yeterince iyi değildi. Şişedeki rengi elde edebilmek için bol kepçeden oje sürmeniz gerekiyor :) Ben genelde öyle sürdüğüm için yine sorun yok ama bir ürünü denerken, sizleri yanlış yönlendirmemek için farklı açılardan da bakmam gerekiyor. Bunun haricinde klasik MAC oje sorunlarından söz etmeyeceğim bile. Alıştık artık nede olsa... :)


endless night 1


endless night 2


İkinci ojem ise Hyperion. Bu oje de Creme. Bu ojenin rengine bayıldııım! Birebir aynısı olmasa da piyasada buna benzer renkler de bulmanız mümkün. Ama minty renklere asla doyamam. 1 ton fark olsa bile alırım :D China Glaze'in For Audrey'sinden daha açık. Minty ama maviye çalıyor. Pigmentasyon konusundada Endless Night'tan daha başarılı buldum.

hyperion 1


hyperion 2

2 oje için bu kadar laf yeter herhalde :D Bu arada yarın bir sürpriz var size. Buralarda olun ^^

NOT: Amerikadan son getirttiklerim için buraya bakabilirsiniz.

hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More