30 Nisan 2012

MAC- Vera Koleksiyonu

Selamlar
Maalesef yoğunluğum sürüyor. Bu hafta blogla ilgili biriktirdiğim işleri halletmeyi umuyorum. MAC'in bahar koleksiyonlarından olan Vera'nın yazısını çooook geciktirdim ama MAC mağazalarında hala bulabilirsiniz diye düşünüyorum. Standını kaldırdılarsa bile ellerinde var mı diye sorabilirsiniz. O MAC çekmecelerinde bir sürü hazine saklı :)
Bu koleksiyondan ben sadece 1 pigment seti ve 1 oje aldım. 
Seçtiğim pigment seti Butterfly Party oldu. Normalde pek pigment tercih eden biri değilimdir ama bu renklere hayır diyemedim. 


vera3


vera4


vera5


vera6


vera7


Aldığım oje ise Cream bitişe sahip olan Play Day. Elimdeki onlarca ojenin içinde sanırım buna benzer bir renk yok. Aldığımdan beri annemle severek kullandığımız ojeler arasında yerini aldı :)


vera1


vera2


hnd

1 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More