15 Nisan 2012

Murad- Renewing Eye Cream



MOR HALKALARA KARŞI ETKİLİ GÖZ ÇEVRESİ BAKIMI

Yorucu bir toplantıdan sonra gözleriniz sizi ele vermesin! Göz çevresinde oluşan mor halka ve şişliklere komple bir göz çevresi bakımıyla dur diyebilirsiniz!

Murad Renewing Eye Cream – Kırışıklıklara Karşı Göz Kremi, patentli formülü Eye Brightening Complex ile göz altındaki siyah halka görünümünü ve şişlikleri azaltmaya ve hassas göz çevresini güçlendirmeye, Soybean ve Wild Yam ile olgun ve yıpranmış göz çevresini nemlendirmeye, onarmaya, kırışıklıkların görünümünü azaltmaya yardımcı komple bir göz çevresi bakım kremidir.

Murad Renewing Eye Cream – Kırışıklıklara Karşı Göz Kremi Fiyatı: 280 TL

-Bu bir basın bültenidir.-

hnd

2 yorum:

1 ay suresınce tester larını kullandım. Yazısını da yazmıstım. 40 yas uzerı bır urunmus aslında :)

ben de denemek istiyorum Murad'ın ürünlerini. Çok iyi şeyler duydum. Ama fiyatlar biraz caydırıyor. :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More